Jeg var i dag, pga høy bmi. Men kun baby som ble målt, og samenligna. Han sjekket ikke livmorhalsen eller noe annet enn strl på baby.. skal tilbake i uke 32 og 36. Er i uke 24 nå.. eller 25 i morra.
Kan jeg spørre hva baby ble målt til?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var i dag, pga høy bmi. Men kun baby som ble målt, og samenligna. Han sjekket ikke livmorhalsen eller noe annet enn strl på baby.. skal tilbake i uke 32 og 36. Er i uke 24 nå.. eller 25 i morra.
Fikk ikke noe vekt.. kun at alt var riktig i forhold til ukene jeg var i.. og hodet bare var litt lite, men ikke bekymringsverdig ☺Kan jeg spørre hva baby ble målt til?lillegutt her ble målt til 650gr i uke 23+3..
![]()
Jada☺ var veldig bra, ikke noe dømming av noe slag på han jeg hadde. Første OUL min ble jeg påminnet flere ganger om bmi min og ekstra fettet på magen..så var ganske nervøs nå, men han var flink og nevte ikke noe ang vekta mi. Eneste var bare at han var 15 min forsinket, så siden jeg "bare" hadde høy bmi "feil", trengte han bare måling av hode og mage, og se fostervann så var han ferdig.. så han henta inn de 15 min på meg :/Kan jeg få spørre om hvordan du opplevde kontrollen? Jeg skal inn på en kontroll i mai og en i juni og kjenner jeg gruer meg litt (bmi på 41 da jeg ble gravid og nå nede i ca 39)
ThihiJenta mi lå på -3 og -5% i svangerskapet. Kom ut og veide 4045g . Denne babyen lå på +7 nå, så da kommer det vel ut en som er klar for barnehagen omtrent..
ThihiHar en følelse av at vekstestimeringen har en relativt stor feilmargin.
Ja, det kan jeg loveThihiHar en følelse av at vekstestimeringen har en relativt stor feilmargin.