Jeg var hos jordmor i dag og fikk beskjed om at sannsynligheten er stor for at jeg skal på en eller to ekstra kontroller pga ulcerøs kolitt.. Noen som har vært på det tidligere? Erfaringer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var gange stor feilmargin der regner med at det går fint uansettVar med forrige pga liten baby til termin ved første og en rekke infarkter i morkaken. De estimerte gutten til over 4 kg..han var hele 2720 og 43 ved fødsel.. Aner ikke denne gang, får vel vente til oul og kontroll
Da var hu liten.. I hvilken uke kom hu?Da mi kom til verden hadde de estimert henne til 1500 gram, men hun var ikke mer enn 1325. Likevel syns jeg de traff ganske godt Så godt at du får ekstra oppfølging jeg skal også mest sannsynlig ha ekstra vekstkontroller pga svangerskapsforgiftning sist gang
Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk
Krysser fingrene for degJa, også blir jeg satt i gang senest uke 37! Håper virkelig de holder seg inne helt fram til da uten noen som helst komplikasjoner
Ja, også blir jeg satt i gang senest uke 37! Håper virkelig de holder seg inne helt fram til da uten noen som helst komplikasjoner