Vekstestimering - lite hode

bella_lianda

Glad i forumet
Noen som har vært på dette og fått det til svar? Jordmor målte -12% vekstavvik idag. Alt så ellers fint ut og morkaken fungerer som den skal. Skal tilbake om tre uker.

heisann:) var på ul i går for å sjekke at morkaka har plassert seg der den skal være..det hadde den, men jm sa at lillegutt i magen ikke er av de aller største. fikk ett skajema med meg der det står utviklingen av vekst, og den ligger i det nederste siket på hodet og litt over på magen. hun sa ikke jeg måtte få dette sjekket noe mere, så regner med det er normalt!? :)

proudmummy skrev:
heisann:) var på ul i går for å sjekke at morkaka har plassert seg der den skal være..det hadde den, men jm sa at lillegutt i magen ikke er av de aller største. fikk ett skajema med meg der det står utviklingen av vekst, og den ligger i det nederste siket på hodet og litt over på magen. hun sa ikke jeg måtte få dette sjekket noe mere, så regner med det er normalt!? :)

Alt er helt sikkert i orden:-) Hvis målene viser under -10% vekstavvik er barnet innenfor normalen, jeg lå rett over så derfor ble jeg sendt videre:-)

Hei!
Jeg var på vekstestimering i uke 32, gutten ble da estimert til -0,3%. Så på gjennomsnittet som overhodet mulig ;) Men han har litt lite hode, men det har jeg også alltid hatt... Ingen oppfølging videre, da det var helt normalt... Og gener spiller jo en signifikant rolle her i mitt tilfelle :)
Men kjekt at du får oppfølging videre, er jo alltid kjekt å få se den lille på ultralyd! Lykke til  

Back
Topp