Vekstestimering i dag

Gøy å lese hva dere andre har blitt målt til. Håper jeg kommer inn til vekstkontroll i løpet av neste uke. Har allerede time hos fastlegen en dag og på kvinneklinikken en annen dag, så blir litt mye hvis jeg skal på vekstkontroll også, men synes det er det viktigste av disse tre tingene faktisk.

Det er det jeg og synes blir spennende. Nå målte legen i dag ikke bare hode og magemål, men tok med lårben for å være ekstra sikker. Men, der er likevel en 10% margin. Så, vi får jo ikke vite noe før vi får treffe disse nurkene våre☺️❤️
Stemmer :)
Hun målte lårbenet her også :)

Med sønnen min husker jeg ikke om de gjorde det, men da bommet de med over 654 gram i alle fall :)
Legen tok til og med feil når hun så han straks etter fødsel. Jordmor hadde tippa helt riktig samme dag som UL bare ved å kjenne utpå magen sa hun en kraftig plugg på 4.5kg, og jammen var han 4554gram :p

Jeg har nå blitt strippet tre dager på rad, for lille ble estimert til å veie 4100g nå på onsdag, med to uker igjen til termin. Håper han slipper å være der inne så mye lenger..

Back
Topp