Vekstestimering i dag

Så rart at han er liten, de sier jo svangerskapsdiabetes øker sjangsen for stor baby. Har fått det selv nylig, så jeg er litt spent på om jeg får vekstestimering jeg også. Fått time på sykehuset hvertfall men vet ikke til hva.
Ja, det er jo akkurat det. Men er veldig flink med målingene, så kan jo være positivt. Men derfor de også mener han er liten, fordi de forventet på en måte en litt større baby. Og min forgje var 4500g. Men mulig jeg hadde en form for svangerskapsdiabetes den gangen også uten at det ble oppdaget. Du får nok oppfølging også, med vekstkontroll osv. Lykke til videre. Det går kjempe fint.

Jeg er 32+5 og mi tulle er like under 1800 idag. Helt perfekt og helt innafor :) syns ikke 1700 hørtes lite ut i det hele tatt :)
Takk. Det er jo helt perfekt. De spør meg alltid om det er jente, for jentene kan være litt mindre. Men nå er jeg ikke bekymret når jeg leser hva dere skriver også. Takk for svar.

Tok masse mål, men skrev ikke ned noe som jeg kunne se!? Vet ikke om jeg har et blått skjema..
Sa ikke noe om at dette var utenfor normalen.
Ok, jeg finne ett sånt blått skjema på OUL. Der står termin og en del om babyen osv. Men, om legen ikke sier det er noe avvik og alt er ok, så ville jeg bare gledet meg over det:D Her er alt ok med den lille, men jeg er grunnen til at hun må måles osv:p

Ok, jeg finne ett sånt blått skjema på OUL. Der står termin og en del om babyen osv. Men, om legen ikke sier det er noe avvik og alt er ok, så ville jeg bare gledet meg over det:D Her er alt ok med den lille, men jeg er grunnen til at hun må måles osv:p
Kanskje det er lagt i journalen på sykehuset da... Men helt riktig som du sier: vi må bare glede oss over at alt er tilsynelatende fint!

Ligger i øvre del av sf-mål, men lille ble målt i går (33+1) til 2000g som tilsvarte -4%...helt perfekt:)

Jeg ligger i øvre del av sf-mål, men lillegutt ble målt om onsdagen (31+4) til 1700g. Helt perfekt i følge legen :)

Back
Topp