vekstavvik

lykke <3

Andre møte med forumet
jeg var hos jordmor idag og symfysemålet mitt hadde "flatet" ut. slutter ungen å vokse da? jeg var jo på ultralyd i forrige uke og da var babyen litt under gjennomsnittet i vekst. hjertelyd og alt var som det skulle, men jeg blir litt forvirra og nervøs. babyen er kjempeaktiv inni der og det virket som alt er som det skal men jeg skjønner ikke helt det der med veksten.emoticon

lykke <3 skrev:
jeg var hos jordmor idag og symfysemålet mitt hadde "flatet" ut. slutter ungen å vokse da? jeg var jo på ultralyd i forrige uke og da var babyen litt under gjennomsnittet i vekst. hjertelyd og alt var som det skulle, men jeg blir litt forvirra og nervøs. babyen er kjempeaktiv inni der og det virket som alt er som det skal men jeg skjønner ikke helt det der med veksten.emoticon

Jeg var også hos jordmor i dag, mitt mål har også begynt å flate ut, da sa  hun at det var småen som hadde begynnt å legge seg enda lengre ned i bekkenet =) så det er nok det =)

Samme her! Har hele tiden ligget akkurat på streken, men igår på kontroll havnet jeg litt under... Han har visst lagt seg "så langt ned han kommer" så det kan jo ha noe med det å gjøre, har hørt at for oss flergangsfødende synker de litt tidligere :)

Magen min har ikke vokst på to uker, er i uke 33+2 nå.. Men barnet er 10,98% over snittet, så tror ikke de symfusemålene er så mye å henge seg oppi :) Vi har ingen like mager :)

Back
Topp