Lemonpopp
Andre møte med forumet
Er nå 34+0 uker på vei og fikk tidligere i uken vite at babyen ligger på rundt-25% vekstavvik. Ifølge legen så burde vi forberede oss på at det ble en igangsettelse av fødsel rundt uke 37-38, og heller ta det som bonus om jeg fikk gå lengre. Da jeg ikke helt klarer å bearbeide omfanget av denne beskjeden, så prøver jeg å fokusere på litt mer praktiske ting istedenfor, nemlig babyklær.
Fornuftige som vi er så var vi så og si ikke handlet inn noen klær under strl 56, da vi har hørt at ungene ofte vokser så fort ut av disse. Nå skjønner jeg jo at vi sikkert burde handle inn en del strl 50 allikevel. Spørsmålet er bare, hvor mye? Og burde vi gå for strl 44 også?
Noen som har lignende erfaring fra tidligere svangerskap som kan komme med noen råd?
Fornuftige som vi er så var vi så og si ikke handlet inn noen klær under strl 56, da vi har hørt at ungene ofte vokser så fort ut av disse. Nå skjønner jeg jo at vi sikkert burde handle inn en del strl 50 allikevel. Spørsmålet er bare, hvor mye? Og burde vi gå for strl 44 også?
Noen som har lignende erfaring fra tidligere svangerskap som kan komme med noen råd?