Vekst kurve

Looley

Glad i forumet
Det er mye snakk om vekst kurver forskjellig steder og sånt. Men jeg har ingen vekst kurve til han ? det står bare hvor mye han veier på et kort og hvor lang han er.. Hvor får man sånn vekst kurve til de ? hadde det på helsekortet når jeg var gravid..

her har helsesøstra vekstkurven på dataen, så vi får se etter hver gang vi har målt tyngde, lengd og hode.. men vi får ikkje noe papir hjem, ser det bare på skjermen

så de kommer kansje til å vise meg den nå som han har gått så mye ned i vekt?

ok. skal på hs i morgen siden han bare fortsetter å ned i vekt selvom han er frisk. han vill lissom ikke spise..

Vist du har et "skjema" som viser hvor tung han var ved de forskejllige kontrollene så kan jeg lage en kurve til deg.

ja, det hadde vært kjempe fint[:D]
fødsel: 3950
4 uker: 4250
8 uker: 6470
3 mnd: 6750
3 mnd og 3 uker: 7650
4mnd: 7120
4mnd og 1 uke : 6970 

Hadde vist allerede laget kurve til deg.. men ser det mangler en hel drøss i den tråden der jeg la alle kurvene ut.. hmmm...merkelig

Skal uansett lage en ny en til deg så du ser vektnedgangen

hmmm.. litt merkelig kurve.

Hadde vist allerede laget kurve til deg.. men ser det mangler en hel drøss i den tråden der jeg la alle kurvene ut.. hmmm...merkelig

hvor er den tråden?
lagde du sånn kurve til de som ønsket?

ORIGINAL: *HeffaOgMini*

hvor er den tråden?
lagde du sånn kurve til de som ønsket?

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=12174775&mpage=1
Der.. men ser det er mange som mangler. Har laget dem.. og trodde jeg hadde lagt dem ut.. men ser dem ikke i innlegget.. skal prøve å legge dem ut på nytt slik at alle kommer med

ORIGINAL: Lone_mor

her viser hun meg den uansett.. det har jeg alltid opplevd på kontroller med barna, ot de snur pc'n mot meg og viser... dersom din ikke gjør det ville jeg spurt om å f¨se den. du får et helt annet bilde av å få se den i sånn kurve synes jeg [:)]

Slik er det her også.[:)] 

Dersom du vil se hvordan din baby vokser i forhold til gjennomsnittet, så ligger de nye percentilskjemaene her:
http://www.ammetaka.no/Baby/percentil.php 

ORIGINAL: staind

her har helsesøstra vekstkurven på dataen, så vi får se etter hver gang vi har målt tyngde, lengd og hode.. men vi får ikkje noe papir hjem, ser det bare på skjermen

samme her. Hs viser den og forklarer

Back
Topp