Hvor gjør man det? Er det fortsatt sånne vekslestasjoner på Gardermoen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vekslet på DNB da vi dro og da vi kom hjem. 50 kr pr gang mener jegHvor gjør man det? Er det fortsatt sånne vekslestasjoner på Gardermoen?
Til eller fra nok? Minibanker med de aller fleste valutaer på Gardemoen! Er det valuta til overs etter reisen tar forex (eller hva de nå heter...) imot de aller fleste valutaer om du vil veksle tilbake til nok. Også bank-skranker utenfor ankomst, mulig de tar i mot der...
Mener også at d er en bank-skranke akkurat der hvor du går inn til utlandsterminalen, men usikker på hva slags valuta de har/hva de egentlig gjør der. De fleste vil vel ikke ha store summer kontanter liggende, så vil tro de oppfordrer til å bruke minibank.
Jeg glemmer alltid å ta med valuta, tar ut i minibank der jeg kommer!![]()
Den skranken som har vært rett før taxfree/etter sikkerhetskontrollen er ikke der lenger. Minibankene er også flyttet litt. Men den som er utenfor ankomsthallen er der enda.
Hvis man går på OSL sine nettsider står det hvordan valuta man får tatt ut i minibank der![]()
...ellers så får dere bare bruke opp kontantene på tax-freen! HihiAha, den er vekk ja. Det var egentlig den skranken jeg tenkte på. Har noen tusenlapper liggende som jeg tenkte å veksle til euro før vi dro. Får sette inn penger på kontoen istedenfor. Og ellers er det jo uproblematisk å ta ut penger dit vi skal også så.![]()