Vekking med iphone

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
er det sånn at vi nå KUN kan bruke vekkeklokken om man velger dag?

Går det ikke ann å ordne den sånn som den var før? At man bare velger klokkeslett.. MÅ man velge da?

Tragisk om det er sånn i alle fall.. heia Apple..

Det er noe problemer med vekkingen har jeg hørt på nyhetene idag

http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/forbruker/slik-fikser-du-iphonevekkingen-3377236.html

ORIGINAL: Lillamumi

http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/forbruker/slik-fikser-du-iphonevekkingen-3377236.html

Men her får man jo ikke fikset det.. de bare tipser deg til hvordan du kan gjøre det nå.. at du MÅ legge inn dagen du skal ha vekking for..

Før så kunne man jo trykke på klokke.. og finne klokkeslett...

Nå ser det jo ut som om man må også velge dag.. så synes ikke akkurat denne linken viser oss hvordan man fikser det.. ikke hvordan man fikser det tilbake i alle fall

Har ingen som har iphone problemer med vekking?

visste ikke om dette før jeg så det på nyhetene nå jeg.. og på nyhetene så annonserer de at man kan gå inn på tv2.no for å finne ut hvordan man løser det

Men jeg ser ikke noen løsning der jeg.. bortsett fra at de viser alternativer til å gjøre dette..

Men er da den gamle generelle vekkingen borte den da?

Om jeg skal vekkes klokken 0800 i morgen tidlig setter jeg bare alarmen på 0800 og da ringer den. Til vanlig da jeg skal opp klokken 0545 hver dag trykker jeg på gjenta og velger dagene man, tirs, ons osv...

(om det var det du mente da :) har iPhone 4

Visste ikke om det før jeg leste den tråden her nå jeg. Men når jeg tenker meg om hadde jeg på vekkerklokke når jeg sov før i dag som ikke ringte men blei vekt av samboeren så tenkte ikke på det[8D]

Prøvde igjen nå også, og funka ikke. Merkelige greier.

ORIGINAL: _gjotterii_

Om jeg skal vekkes klokken 0800 i morgen tidlig setter jeg bare alarmen på 0800 og da ringer den. Til vanlig da jeg skal opp klokken 0545 hver dag trykker jeg på gjenta og velger dagene man, tirs, ons osv...

(om det var det du mente da :) har iPhone 4

Men har du sjekket at dette faktisk går ann i dag?

Jeg har også gjort som du.. gått på klokke.. og lagt inn kl 08 (når det feks er kl 21 på kvelden),så ringer den kl 08 dagen etterpå..

Men testet nå etter at jeg så på nyhetene.. og la inn kl 2127.. men den ringte ikke da...

så så jeg på tv2 sine sider.. og da viser de at vi må legge inn lørdag kl 2130... og da ringte den kl 2130

Skulle jo tro at når en tlf ikke klarte overgangen til et år.. at Apple hadde en felles forklaring til brukere hvordan man kan rette opp i dette..

Har IP4, og jeg har ingen problemer, sjekket nå, der er alt som før[:D]
Går bare inn på klokke som vanlig, kanskje jeg skal sjekke det ut på ordentlig?

Min funker som vanlig, sambo måtte stille klokka si p nytt bare så funker den.

Back
Topp