Vekker dere

E.R.A.

Gift med forumet
barna? Altså nå på morran??? Har lyst å endre litt på døgnrytmen hennes. Lurer på om jeg skal vekke henne da? Eller skal hun få lov til å sove??

Her vokner hun selv alt fra halv 6 til halv 8!
Så tregner ikke det..

Men hun har en hvil igjen etter en time og da hender det at jeg må vokne henne fordi vi skal levere storebror i bhg.. får såååå vondt av henne!

Hvorfor skal du endre på døgn rytmen??

ORIGINAL: Mamsen til 2..

Så tregner ikke det..

Men hun har en hvil igjen etter en time og da hender det at jeg må vokne henne fordi vi skal levere storebror i bhg.. får såååå vondt av henne!

Fordi hun sovner kl ca halv ett. Så våkner 12. Eller ja våkner og våkner. Hun sover nesten ikke i hele natta så er hun helt våken kl 12 da.

ORIGINAL: E.R.A.

ORIGINAL: Mamsen til 2..

Så tregner ikke det..

Fordi hun sovner kl ca halv ett. Så våkner 12. Eller ja våkner og våkner. Hun sover nesten ikke i hele natta så er hun helt våken kl 12 da.

Da hadde jeg vekket henne kl 9. Også prøv å fordele sovingen på dagen slik at den siste hvilen ikke blir så nærme legge tid.
At hun heller er litt sutrete og trøtt..

At hun ikke får sove lengere enn til kl 17 i site hvil..
At hun da får mat kl 18-18-30 også blir badet og stelt og prøve å legge henne kl 19..

Jeg har vært utrolig heldig med leggingen på begge mine så jeg er jo ingen ekspert,men kan jo prøve å komme med råd[:)]

Nei det har jeg aldri gjort på morran... Sover så lenge som mulig jeg! He he

Her trengs det ingen vekking!!! Han sover max 9 timer om natten, og våkner minimum 6 ganger i løpet av disse 9 timene. Så når morgenen kommer har jeg helt andre behov enn å vekke ham. [:D]

Vekker henne hvis jeg har en avtale jeg må rekke. Men til vanlig sover jeg til hun våkner.

er det bra og vekke dem egentlig?
Hs som eg går til sier man skal ikke vekke dem...?
Er hun helt på jorde eller er det noe i det hun sier?

ORIGINAL: *Christy*

Her trengs det ingen vekking!!! Han sover max 9 timer om natten, og våkner minimum 6 ganger i løpet av disse 9 timene. Så når morgenen kommer har jeg helt andre behov enn å vekke ham. [:D]

HELT ENIG!

eh...er vel heller hun som vekker meg[;)]

ORIGINAL: 04mamma

Vekker henne hvis jeg har en avtale jeg må rekke. Men til vanlig sover jeg til hun våkner.

me too!!!

Back
Topp