Vekke for bleieskift?

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
I

Ingenbruker

Guest
Lille på 1 mnd har hatt en veldig urolig natt, sovet max 1 time i strekk og resten bare små dupper på 10/30 min ca... Hun pleier ellers bare å våkne 1/2 ganger pr.natt. Nå fikk hu mat, la henne i sengen og hører et skikkelig brak, full bleie... Tenkte jeg skulle la henne ligge noen minutter da det ofte kommer mer :p men når jeg gikk bort for å ta hu opp å skifte så har hun selvfølgelig sovnet, og nå sover hun tungt (ser hun slapper mer av) hva ville dere gjort? Skal jeg vekke henne for å skifte? Får jo så vondt av henne, hun var jo helt utslitt etter natta og trenger virkelig søvnen...

Mine unger har sart hud og blir rød og sår av å ligge med bæsj i bleien (eldste ble sår av tiden det tok å gå fra stua til badet) så jeg hadde helt klart byttet.

Mine unger har tålt å ligge litt med bæsj. :P Ikke at det har skjedd så ofte, da, hehe.

Våkner hun alltid av bleieskift?

Mine unger har tålt å ligge litt med bæsj. :P Ikke at det har skjedd så ofte, da, hehe.

Våkner hun alltid av bleieskift?

Ja, hun våkner ;) elsker å ligge på stellebordet å turne så ikke sjans på å skifte i "søvne" her :p

Her har jeg alltid skiftet, utrolig slitsomt med minste som "bæsjet seg i søvn" tre fire ganger hver kveld:(

Jeg pleide å skifte kjapt i senga bare. Minst mulig lys og bevegelse. Pleide å gå bra:)

Jeg også pleide å skifte i senga, med så liiiite lys som mulig og uten å si et pip. Funket fint det. Var rund i bevegelsene, slik at han ble skiftet varsomt på, haha!

Skikkelig full drittbleie i senga med lite bevegelse? Uten å få noe på sengetøyet og i dårlig lys? Da hadde jeg likegodt droppet å bytte, det hadde aldri gått bra

Jeg også pleide å skifte i senga, med så liiiite lys som mulig og uten å si et pip. Funket fint det. Var rund i bevegelsene, slik at han ble skiftet varsomt på, haha!
Signerer denne!
Brukte lommelykten på iPhone jeg og la den med lykten ned i sengen, ved rompa til baby, så den var det eneste som lyste opp ;)

Hadde måttet skifte her. Lillemor får sår hud av ingenting.

Jeg har latt mine sove, de ble ikke såre. Skiftet alltid med en gang de våknet. Men yngste bæsjet ofte ved puppen og sovnet der. Hvis jeg skiftet bleie, våknet hun og fikk henne ikke til å sovne igjen.

Når L hadde utleie netter og han endelig fikk sove har jeg venta til han våknet.

Nå skifter jeg på natta før amming på badet og lille sovner igjen i sengen sin:)

Sjelden det skjer her men de få gangene det gjør det så skifter jeg kjapt i sengen. Går somregel utmerket, selv om han somregel våkner så sovner han fort igjen etter litt kos

Endte med at jeg lot henne sove :) hun blir ikke sår så det gikk heldigvis bra... Hadde aldri klart å skifte på henne i senga uten gris så all ære til dere som får til det :p

Hun ble nok rolig når hun fikk ut det som plaget henne :)
Greit da å la hun få sove, og heller skifte når hun våkner. Hadde hun blitt sår så smør henne inn i en god salve og la det lufttørke.
Har selv hatt en som kom med en bombe i bleia så det var over hele han, og senga.
Lykken min var at det var faren som var hjemme med han da, og fikk jobben med sengeskift og bleieskift :P

Back
Topp