Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så lenge han legger på seg fint er det bare å nyte. Plutselig kan det snu. Mini her sov natta fra 3 uker til 4 mnd. Nå varierer det fra 1-5 oppvåkninger fra leggetid
Det hørtes så deilig ut. Jeg hadde latt han sove så fremt ikke vekta viser noe annet på neste kontroll.Mini på 10 uker sovner kl 20 for natt.
Burde jeg vekke han for amming? Eller bare la han sove til han våkner dagen etterpå?
Burde jeg veie han ekstra for å se at han legger på seg?
*ikke vant med sovebaby*
Den puppen du gir når du legger deg kan gjøre at han sover hele natta. Men du kan jo prøve utenTakk jenter
Jeg har de siste to kveldene putta i han puppen når jeg legger meg, kan kanskje vurdere å slutte med det også da siden han kanskje ikke trenger det. Må ta en ekstra veiing denne uka og sjekke vel
Så lenge baby legger fint på seg, ikke finn på å vekke baby! Jeg har fått beskjeden om dette to ganger fra helsesøster, hilsen hu med sovebaby nr 2!Mini på 10 uker sovner kl 20 for natt.
Burde jeg vekke han for amming? Eller bare la han sove til han våkner dagen etterpå?
Burde jeg veie han ekstra for å se at han legger på seg?
*ikke vant med sovebaby*