Vekke ein baby

EJ

❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Arin sov ikkje lika lenge som eg håpte han skulle gjera, og no må/bør/kjem han til å vera suuuuuper trøytt ca 1 til 1,5 time før legging. Vurdera å legga han for ein liten napp etter middagen. Men dersom den strekke seg til å bli lengre enn den bør, kan eg vekka han naturleg (ta av han dyna osv)...?

❤️Gutt 24.02.14❤️

Arin sov ikkje lika lenge som eg håpte han skulle gjera, og no må/bør/kjem han til å vera suuuuuper trøytt ca 1 til 1,5 time før legging. Vurdera å legga han for ein liten napp etter middagen. Men dersom den strekke seg til å bli lengre enn den bør, kan eg vekka han naturleg (ta av han dyna osv)...?

❤️Gutt 24.02.14❤️

Jeg har måtte "vekke" mini når vi skal på helsestasjonen om morningen... Da skruer jeg på lyset i taket på svakt lys og han begynner å stekke seg og våkne selv.. Ville ikke brå vekket han, eller bare tatt han opp.. Heller legge til rette for at han skal våkne selv, med å ta dynen osv slik du skriver... Går nok helt fint :)

Jeg vekker stort sett alltid jørgen på siste duppen slik at han ikke sover for lenge o ødelegger for nattesøvnen. Lar han sove 30-40 minutter, det rekker for at han skal holde ut til kvelden.

Sent from my iPhone using BV Forum

Pleier å vekke min fra siste duppen om han fortsatt sover klokka 17.30.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Jeg må vekke henne noen ganger. Hvis jeg skal avgårde og hun har klær på, gjør jeg klar vogna og legger henne der i håp om at hun skal sove videre. Hvis jeg må skifte klær eller bleie, tar jeg henne opp og sitter med henne i ammestolen litt så hun får litt kos mens hun våkner:)

Hvordan gikk det? Hva endte du opp med å gjøre? :)

Tok han med på ein biltur, men han sovna ikkje :P Slokna som ein stein når han vart lagt 19:15 :P

Junior 24.02.14 ❤️❤️

Back
Topp