Vekke babyen.

Eliz92

Forumet er livet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Januar 2017
Februarhjertene2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Babyen slet først med å sove no vil han ikke våkne. Knapt vært våknen hele dagen. Klarer ikke å vekke han skikkelig så jeg får matet han..

Jeg måtte vekke babyen for å amme (la ikke nok på seg for han sov så mye) sist gang.. Det eneste som virket var å kle av han, da våknet han. Følte meg som en ond mamma der og da - men måtte bare for å få i han mat. Han frøs ikke altså - kledde på han når han var våken. Men måtte av med alt for at han skulle våkne skikkelig..

Mi våkner om jeg skifter bleie på ho .. prøvd det ?? :)

Bleieskifting/avkledning funker her også. Noen ganger det eneste som funker.

Enig med de andre, bleieskift og avkledning! Min sover også veldig tungt, men IKKE gjennom bleieskifting :p

Jeg vekker på dagen her. Gjør det fordi vi prøver å snu døgnet. Så vekker han hver andre time.. Da er det rett på stellebordet for bleie

Hos meg var hun plutselig sånn et døgn. Da fikk hun etter hvert bitte litt feber og vi ble lagt inn på observasjon på isolat. Heldigvis ble hun sitt vanlige jeg igjen i mens vi var på sykehuset. Så hvis dette med å være vanskelig å vekke er noe som nettopp har skjedd ville jeg tatt babyen til lege.

Signerer de andre som foreslår bleieskift og å amme i bare bleien. Har han gulsot og det blir vanskeligere å vekke ham, bør du ringe barselavd. og få tatt en blodprøve.

Signerer de andre som foreslår bleieskift og å amme i bare bleien. Har han gulsot og det blir vanskeligere å vekke ham, bør du ringe barselavd. og få tatt en blodprøve.
Han har ikke gulsott men har antydninger til å kunne få det. Tok blodprøve før vi dro ut av sykehuset. Fikk svar i går kveld om at den er innenfor normalen men kan utvikle seg i løpet av helgen. Så må følge med på formen hans om han blir gul. Han skal inn på sykehuset søndag og da veier de og tar ny gulsott prøve :) han sov ekstremt mye i går men var aldri slapp etter vi først fikk vekket han :)

Hos meg var hun plutselig sånn et døgn. Da fikk hun etter hvert bitte litt feber og vi ble lagt inn på observasjon på isolat. Heldigvis ble hun sitt vanlige jeg igjen i mens vi var på sykehuset. Så hvis dette med å være vanskelig å vekke er noe som nettopp har skjedd ville jeg tatt babyen til lege.
Han skal inn på sykehuset å veies å ta gulsott prøve i morgen søndag. Han har ikke vært slapp i gårkveld og vært mye våken i natt :)

Back
Topp