Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han har ikke gulsott men har antydninger til å kunne få det. Tok blodprøve før vi dro ut av sykehuset. Fikk svar i går kveld om at den er innenfor normalen men kan utvikle seg i løpet av helgen. Så må følge med på formen hans om han blir gul. Han skal inn på sykehuset søndag og da veier de og tar ny gulsott prøve han sov ekstremt mye i går men var aldri slapp etter vi først fikk vekket hanSignerer de andre som foreslår bleieskift og å amme i bare bleien. Har han gulsot og det blir vanskeligere å vekke ham, bør du ringe barselavd. og få tatt en blodprøve.
Han skal inn på sykehuset å veies å ta gulsott prøve i morgen søndag. Han har ikke vært slapp i gårkveld og vært mye våken i nattHos meg var hun plutselig sånn et døgn. Da fikk hun etter hvert bitte litt feber og vi ble lagt inn på observasjon på isolat. Heldigvis ble hun sitt vanlige jeg igjen i mens vi var på sykehuset. Så hvis dette med å være vanskelig å vekke er noe som nettopp har skjedd ville jeg tatt babyen til lege.