Vekke babyen før legging

Jeg vekker/gir flaske i halvsøvne. Jr legger seg i 20-20.30 ca og vokner som regel mellom 12 og 1 for mat igjen om jeg ikke smyger inn en flaske når jeg legger meg i 23-23.30. Når han får den flaske holder han til i 3-4tiden og derretter jevnere til vi står opp, kl 5-6 & 7-8 tiden. Full ammer men da gir jeg flaske med pump melk. Enklere å gi flaske da han spiser det i søvne..
Blir 12 uker denne uken. Veldi godt med de timene med sammenhengende søvn ettersom det er hyppig mating på morgenskvisten:)

Akkurat sånn er det her og. Merker at jeg er mye mer opplagt dagen etterpå når han sover til 03-04 enn når han våkner i 01 tiden for mat. Jeg ga flaske nå i kveld. Han åpnet ikke øynene når han supte i seg :)

Typisk :p når man sier noe høyt så blir det ikke slik. Når vi har hatt gode netter så varer det fram til jeg skryter av det. Så er det brått slutt :p

Skal ikke nevne nattesøvnen igjen! Her sliter lille med å få gått på do. Ikke hatt avføring på to dager for første gango_O

Skal ikke nevne nattesøvnen igjen! Her sliter lille med å få gått på do. Ikke hatt avføring på to dager for første gango_O

Får hun bare morsmelk? Eller får hun mme i tillegg? Hvis hun bare får morsmelk så kan hun ikke bli forstoppet. Så da kommer det etterhvert :)

Får hun bare morsmelk? Eller får hun mme i tillegg? Hvis hun bare får morsmelk så kan hun ikke bli forstoppet. Så da kommer det etterhvert :)

Hun får bare mm, men dette er første gang det har gått så lenge. Hun sliter og trykker, men ingenting kommero_O

Hun får bare mm, men dette er første gang det har gått så lenge. Hun sliter og trykker, men ingenting kommero_O

Jeg ga lillegutt litt malt når det gikk lenge mellom avføringene. Han fikk i den perioden bare mm. Men for å la han slippe å bli så fyllt opp i magen og det ubehaget det førte med seg, så hjalp jeg han litt. Han kunne la det gå en uke mellom hver gang. Da var han så utilpass på slutten at jeg fikk vondt av han.

Jeg ga lillegutt litt malt når det gikk lenge mellom avføringene. Han fikk i den perioden bare mm. Men for å la han slippe å bli så fyllt opp i magen og det ubehaget det førte med seg, så hjalp jeg han litt. Han kunne la det gå en uke mellom hver gang. Da var han så utilpass på slutten at jeg fikk vondt av han.

Hvordan ga du malten? Nå er vi på 3 døgn:o

Dyppte tutten i litt malt. Det er søtt og godt så han smattet ekstra hardt på tutten. Det skal ikke mye til for å sette fart på magen :)

Skal prøve det. Nå kom det en del når jeg holdt henne over do nå nettopp (yes!). Merker at konsistens og lukt endrer seg:o

Back
Topp