Veiving med armen.

ranveigl

Forelsket i forumet
I det siste har lillegutt begynt å veive/ slå den ene armen opp og ned ved enkelte anledninger. Det kan være når han sitter
på fanget, eller ligger på magen. Det virker som om han skal prøve å utforske/ få tak i noe, men han gjør det altså kun med ene armen. Har dere vært borti dette? Når han strekker seg etter leker eller holder på med leker, bruker han begge armene like mye. Men denne veivinga med armen er altså kun med ene armen.

He he, sånn er det med jenta vår også[:D]  Har ofte lurt på hva hun driver med. Men her bytter hun på høyre arm og høyre fot. rart at de ikke får vondt[8|]

Sånn er vår kar også.. Utrolig irriterende..! Holdt på å slå meg ihjel med med biteringen sin ! [8D]

Emilie gjør også sånn.. noe enormt mye faktisk.. hehe.. ekstrem når hun sitter i bilstolen.. ser henne i speilet å hun spreller som en annen fisk der jo.. hånden kan også klaske til mamman i ansiktet når hun sitter på fanget sånn plutselig [:D]
verste er at det gjør vondt å vettu.. så kan jeg ikke annet enn å smile [:D]

ORIGINAL: t0mmelise

Emilie gjør også sånn.. noe enormt mye faktisk.. hehe.. ekstrem når hun sitter i bilstolen.. ser henne i speilet å hun spreller som en annen fisk der jo.. hånden kan også klaske til mamman i ansiktet når hun sitter på fanget sånn plutselig [:D]
verste er at det gjør vondt å vettu.. så kan jeg ikke annet enn å smile [:D]

At det gjør vondt ja, fikk meg et skikkelig klask i øyet her om dagen :p det ser jo litt komisk ut, men det er kanskje en måte å utforske kropp og bevegelighet på:)

min å...også gjerne sparke samtidig så her er det bare å følge med så man ikke får både slag og spark. Han er ekstrem når han skal spise..han klarer på en eller anne måte å alltid veive til den skjea...fyker grøt rundt om her...bikkja blir jo overlykkelig...endelig litt for...(hu er på slankern)[:D]

Hahaha!!! Holder på å le meg ihjel av beskrivelsene deres [:D] Og den stakkars sulteforede bikkja [:D] Råbra!
Er ikke noe slikt her i gården, iallfall ikke ennå [:)]

Back
Topp