Veien videre

Landus

Glad i forumet
Nå sitter jeg her med tusen spørsmål, og er både glad og veldig spent.

Idag fikk vi svar fra PGD-nemnda. Søknaden vår ble godkjent og enstemmig vedtatt. Akkurat når det gjelder PGD-prosessen skjønner jeg at de fleste av dere ikke har noen gode svar til meg, men før selve innsettet skal det fungere på samme måte som vanlig IVF her hjemme. Hva gjør jeg, tar jeg kontakt med avdelingen på sykehuset her hjemme, eller venter jeg på at de kontakter meg? Vet at legen der får kopi av vedtaket vårt.

Det hele føles litt uvirkelig, men på en god måte:happy:

Nå sitter jeg her med tusen spørsmål, og er både glad og veldig spent.

Idag fikk vi svar fra PGD-nemnda. Søknaden vår ble godkjent og enstemmig vedtatt. Akkurat når det gjelder PGD-prosessen skjønner jeg at de fleste av dere ikke har noen gode svar til meg, men før selve innsettet skal det fungere på samme måte som vanlig IVF her hjemme. Hva gjør jeg, tar jeg kontakt med avdelingen på sykehuset her hjemme, eller venter jeg på at de kontakter meg? Vet at legen der får kopi av vedtaket vårt.

Det hele føles litt uvirkelig, men på en god måte:happy:
Så bra!! Jeg hadde nok tatt kontakt selv, det er stor fare for å bli glemt i mølja :hilarious:

Har kontaktet de på Haukeland, de henviste meg videre til avdeling for utenlandsbehandling, men lurte også på om jeg bare skulle kontakte Karolinska selv. Legen fylte nemlig ut søknadsskjema til Karolinska, som jeg la ved søknaden til PGD-nemnda. Det er jeg litt usikker på om var riktig, men tok med alt for sikkerhets skyld. Nå har jeg mailet de på helseklage om å få igjen dokumenter som jeg egentlig ikke skulle lagt ved :joyful: Får ringe Karolinska i morgen og høre om det er en søknad de har mottatt eller om det er noe jeg egentlig skulle ha sendt selv, og som er havnet på feil sted i feil land:rolleyes:Så litt sånn kasteballprosjekt nå. Regner med det ordner seg til slutt:p

Back
Topp