Tusen takk for gode ord, og så kjipt at du har måttet gå gjennom lignende!Krysser fingrene for at denne sitter helt til mål
Er like gammel som deg med lignende historikk, hatt til sammen 7 svangerskap hvor kun 2 det har blitt barn av. Med første barnet ble jeg gravid når jeg var 33, og mistet 1 gang i SA før det. Mellom første og andre mistet jeg 4 ganger på rad, 3 SA og 1 MA i uke 11. Vi ble også gravide på så og si hvert forsøk. Hadde egentlig mistet håpet og gitt opp men så satt spiren i januar i år og ligger nå i armene mine mistenker at det pga alder kan ha med kvaliteten på eggene å gjøre og at det derfor er flere som "forkastes" fort av kroppen. Det er jo heller ikke alle som blir gravide på hver pp, så føler hvertfall min kropp tok imot alt av egg, og så heller forkastet dem hvis de var dårlige. Uansett så er det jo veldig positivt at man klarer å komme helt til positiv test, og så må man bare håpe på at man treffer med gullegget. Håper det er gullegget nå og at du får en liten terminspire utrolig tøft å stå i det og miste sånn hele tiden
Men hjelper alltid å se at andre som har slitt med det samme ender opp med barn etter hvert likevel! Kan være vanskelig å tro på det skal ordne seg til slutt mens man står i det!
Virker logisk det du sier om kvaliteten på eggene. Og på en måte så er det jo bra at man blir gravid raskt, sånn at man ikke venter månedsvis mellom og så mister i hvert fall. Men samtidig så er det jo veldig kjedelig å gå gjennom å miste flere ganger tett på hverandre.
Tror ikke vi klarer å vente til uke 12 før vi tar UL i hvert fall denne gang, haha!