Veien til nr 3? :)

Gratulerer så mye med spiren :love7 :gen014 :dance008:dance011:gen014:cool05:talk017:binkybaby:love7:Heartblue:Heartpink

15 dpo, og offisielt 1-2 dager forsinka mens.. :hilarious: som den testoholiken jeg er, har jeg testa HVER dag siden 9dpo, å det er så morsomt å se utvikling dag for dag:angelic:
Testen fra first respons idag, var næææært å være dye stealer
IMG_73EF744D-4100-431D-B417-70AB14D52AF8.jpeg
Så nå venter jeg bare spent på 3+ på CB digital.. samt legetime den 19.01:bag: håper ikke jeg får «stygge» blikk for å ha blitt gravid sååå kort tid etter operasjon:arghh:

15 dpo, og offisielt 1-2 dager forsinka mens.. :hilarious: som den testoholiken jeg er, har jeg testa HVER dag siden 9dpo, å det er så morsomt å se utvikling dag for dag:angelic:
Vis vedlegget 477559
Så nå venter jeg bare spent på 3+ på CB digital.. samt legetime den 19.01:bag: håper ikke jeg får «stygge» blikk for å ha blitt gravid sååå kort tid etter operasjon:arghh:
Hvor kjøper du first respons? Har hørt de skal være så gode på tidligtesting!

Vis vedlegget 477559
Hvordan gikk legetimen? :love7

Hvordan gikk legetimen? :love7
Hehe, fikk igrunn ikke noe klarhet i noe :bored: ikke for å si noe galt om turnusleger, men denne turnuslegen kunne de nok tatt litt mer vare på…:bored: hadde håpet på både blodprøver og henvisning til ultralyd og mer.. men nei..:arghh:
så har istedet booket en privat tul til neste uke:joyful:

Hehe, fikk igrunn ikke noe klarhet i noe :bored: ikke for å si noe galt om turnusleger, men denne turnuslegen kunne de nok tatt litt mer vare på…:bored: hadde håpet på både blodprøver og henvisning til ultralyd og mer.. men nei..:arghh:
så har istedet booket en privat tul til neste uke:joyful:
Oja! Jøss! Kjedelig!
Gøy med tul, når? :love7

Veldig.. :arghh: hun var liksom usikker på både seg selv og situasjonen virket det som.. både jeg og mannen var litt sånn «hva gjør vi her egentlig»:sorry: neste tirsdag, er da 6+ 4 ish:love7
Herlig! Jeg har også tul på tirsdag. Da er jeg 6+0:happy:
Spent på begges vegne!

Nok en gang fått vært å sett på lille, denne gangen offentlig ul, uke 12+5/6 - ble flytta fram en dag :love7
Fikk se en aktiv liten sprell, rørte seg masse og vokser akkurat etter boka; HURRA! Jordmor kunne også gjør det ingen andre har gjort ennå; beroliget meg/oss med tanke på at vi har blitt gravid så kort etter gastic bypassen, så hurra for henne! Hun hadde vært borti flere som hadde blitt ventende kort tid etter operasjon, og kunne fortelle at det hadde i all hovedsak gått bra, og babyene hadde vært helt normale hva vekst osv angikk:joyful: så nå er nervene beroliget, og erstattet med glede igjen:love7
IMG_6064.jpeg

Back
Topp