Veien til nr 2..

En oppdatering etter lang pause fra forumet. Sliter enda med en del kvalme , men heldigvis ikke konstant. Var ikke slik sist så håper det betyr motsatt kjønn.

I dag har jeg vært hos jordmor (16+1) og der fikk jeg endelig høre hjertelyden :Heartred 146 slag per minutt. Varte veldig kort før babyen flyttet på seg. Fikk også bekreftet at det er liv jeg kjenner fra babyen da babyen sparket til mens hun holdt på med dobleren. Og de siste dagene har det vært helt turbo. Foreløpig kun på venstre side, men det kjennes ut som noen får seg en klikkebyge innimellom. Minner litt om sønnen min, som har ekstra mye energi, bare dette er inni livmoren. Om 13 dager er det tid for ordinær ultralyd :hello2 denne går de kommende søsknene å venter på.. og svigermor som er litt lei av å strikke nøytrale klær.
 
Nedtelling :) 7 dager igjen til oul! Gleder meg masse og håper alt står bra til inni der
 
1F9E3297-F146-41E6-88A1-462D7756D3AB.jpeg

Lillebror :Heartblue termin 13.Mars :Heartblue alt stod bra til, og målene/størrelse tilsvarte 18+0 som er så langt jeg har kommet i svangerskapet. Morkaken ligger bak denne gangen så jeg har kjent bevegelser fra uke 15+. Hadde håpet på jente så jeg fikk en av hver men gutten er veldig velkommen uansett
 
Kjekt å kjenne at gutten blir sterkere og tydeligere i bevegelsene :) ikke blitt helt naturlig å kommunisere med han enda , men håper det kommer etterhvert.
 
;)Da er det lenge siden det har vært noe oppdatering her :eek: så da er det vel på tide med litt nytt..

Har heldigvis hatt et ganske fint svangerskap til nå (hvis vi ser bort i fra plager som kvalme og andre normale vondter) men har vært på kontroll HVER uke fordi jeg 2 ganger hadde høyt blodtrykk så er ganske lei av både ultralyd og jordmortimer.. :(

Blodtrykket er normalt (så lenge de ikke måler på sykehuset for der er jeg nervøs).. :yuck: men ellers går dagene sakte men sikkert fremover, ikke så mye å bedrive tiden med ettersom det gjør helt ekstremt vondt i lysken, symfysen og alt nedi mellom beina. Uten varmeflaske og BBHugMe puten så hadde det nok ikke blitt mye søvn;)
 
Babyen har ENDELIG fått navn :thumleft Navnekriteriene jeg hadde var :

- Måtte ikke være super populært nå
-Like fint på norsk som på engelsk
-Passe inn med resten av søskenflokken
-Passe godt til begge etternavnene
-Ingen venner eller familie må hete det samme
 
Back
Topp