Veien til lillegull

Huldah

Andre møte med forumet
Da har endelig startskuddet vårt gått, og fant ut at tiden var inne for å starte en dagbok om denne store begivenheten [:)]

Jeg og min kjære har bestemt oss for at tiden er inne for å lage et nytt familiemedlem, og siden vi ikke får til dette selv (vi er 2 jenter) så må vi få hjelp [;)] Tobias (min kjæres sønn) vil bli storebror!

20.11.09 begynte vi på veien mot Lillegull, vi er i gang med utredning på om jeg er fertil og alle andre prøver vi må ha for å kunne få hjelp på StorkKlinikk i Danmark. Vi gleder oss, men er samtidig veldig spente på hva alle prøver vil vise... jeg (som skal bære frem barnet) har aldri vært gravid, så veien er veldig mørk og ukjent akkurat nå... Men vi tar fatt med godt mot!

I morgen er det blodprøve nr 1 på syklusen for å se hvordan det står til med min EL, siden jeg har veeeldig lange sykluser så er dette litt nervepirrende... (tenker også masse på PCOS)

Men jeg er positiv, og håper alt er i orden "der nede" [8D]
*krysser fingrene*
 
Tuuusen takk for det [:D][:D] TRor vi gleder oss like mye som han gjør [;)][;)]
 
Gratulera med dagbok! Ønsker masse lykke til med forsøk! Håpar de får de til på 1. forsøk! [:)]
 
ElinR: Ja vi krysser alle fingre for det, satser på å bli godt kjent med syklusen min slik at vi ikke bommer på EL... for akkurat nå ANER jeg ikke helt når jeg har den [&:]

Håpomspire: Tusen takk for det [:)] Utrolig godt å ha et sted å lufte alle tankene og sortere ut det som skjer [;)] Vi håper vi er av de heldige som får til på 1. forsøk [;)]
 
Tiden går... og jeg tar blodprøver [8D] Tobias spør hver dag om ikke magen snart blir større, klapper meg på magen og smiler så spent [:)] "Ikke helt ennå, lillevenn" må jeg si, og gleder meg masse til den dagen jeg kan se tilbake i de blå øynene hans og si at en søster eller bror ligger i magen og vokser [;)]
 
Venter spent på time til HSG undersøkelse...
Snakket med Stork Klinikken og vi skal ha journal samtale over nyttår [:D] 
 
Det går fremover!
I mellomtiden prøver jeg å trene for å få "riktig" BMI [:'(]
 
Ønsker dere masse lykke til! Jeg har alltid vært litt overnervøs for det ene eller det andre, men jeg innbiller meg at det er bedre å bare slappe av. De er veldig flinke på denne type klinikker og har nok sett det meste [:)]
 
ORIGINAL: Ivara

Her var det en ny dagbok jo [:)] Velkommen til oss, og lykke til med alt dere skal i gang med!



Signerer.
 
Ønsker deg og dine en riktig jul og ett riktig godt nytt år.


Stoor juleklem fra meg
 
GOD JUL OG GODT NYTTÅR!
 
God Jul og Godt Nytt År til deg og dine!
 
Back
Topp