Veien til Junibaby dagbok

  • Trådstarter Lykkeliten2019
  • Opprettet
L

Lykkeliten2019

Guest
08.10.2018

Bestemte meg for å ta en digetal test i går morges siden mens ikke hadde kommet. Tok en forje mandag også. Da jeg ikke klarte å vente. Men det viste ikke gravid. Idag viste den GRAVID 1-2 uke. Ble så utrolig glad. Kjøpte litt små ting til babyen. Så far fikk på kvelden. Prøvde å fortelle søster. Men gikk ikke helt som ventet. Hu har gått å spurte om babyen snart kommer. Idag vil hu liksom ikke prate om det. Sendt melding til legen får å få fragmin sprøyter. Fikk bare en legetime tilbake. Så får ringe dem i morgen.Hadde en del hodepine
 
Last edited by a moderator:
09.10.2018
Fikk ringt legen idag. Resept på fragmin ordnes i morgen. Legtimen var for 6-7 ukers samtale med legen.
Idag var jeg litt kvalm på morgen. og var i fin form til to tiden. Da kom trøheten for fult og hodepinen er også innom.
Hatt noen små magekramper.
 
10.10.2018
Trøtt og vondt i hodet i dag også. Legen ringte endelig idag ved halv seks tiden. Så
skal hente fragmin sprøyter i morgen tidelig føre jobb. Sovnet klokka syv idag...zzzz..
 
Last edited by a moderator:
11.10.2018
hodepine da jeg våkna. Men idag forsvant den fort. Fikk satt ei sprøyte føre jeg begynte på jobb.
Dagen idag var egentlig veldig bra. Fikk trent litt på kvelden også.
 
12.10.2018
Grei form idag også. Litt hodepine innemellom med sluppet igjen på noen minutter.
Veldig ømme pupper idag. Nåååå er det en uke ferie :D
 
Last edited by a moderator:
13.10.2018
Kjempe grei form idag. Matlyset er på topp. og en del tissatreng. sovna etter middagen å sov
en god lur.
 
Last edited by a moderator:
14.10.2018
Helt fin form idag også :) Litt øm den ene puppen en liten stund.
vanlig matlyst idag. Deilig med fri i morra :D Press i underlivet på kvelden.
 
Last edited by a moderator:
15.10.2018 grei form idag også. Sov middag. Ømme pupper da jeg våknet og litt press i underlivet.
 
Last edited by a moderator:
16.10.2018
Helt grei form idag også :) Løs mage på morgen. Men det har jeg hatt hver morgen siden jeg fant ut at jeg var
gravid. Var deilig å være en tur i svømmehallen idag. I morgen skal det bli deilig med en alene dag og gjøre akkuratt
hva jeg vil.
 
17.10.2018
fortsatt fin form. Litt øme pupper en gang på ettermiddagen. Løs mage på kvelden.
 
Last edited by a moderator:
18.10.2018
Fin form idag også. Litt dårlig mage midt på dagen etter jeg hadde spist pizza.
Litt murring i ryggen på kvelden.
 
19.10.2018
Svimmel da jeg gjorde litt husarbeid. Kvalm da jeg ble stående å vente på gubben en stund
ved barnehagen til dattern. Litt øm i venstre pupp på kvelden og litt press i underlivet.
 
Last edited by a moderator:
20.10.2018
Trøtt på morgen etter en natt med frøkna i senga. Ellers fin form i hele dag.
 
Last edited by a moderator:
21.10.2018
Alt bra i dag også :) Litt stiv i nakken. Jobb igjen i morra. Har vært deilig med ei uke ferie.
 
Last edited by a moderator:
22.10.2018
Kvalm på morgen og etter jobb. Litt svimmel inn mellom og sliten.
Ellers en bra dag :)
 
Last edited by a moderator:
23.10.2018
Kvalm på morgen idag også. Forsvinner heldigvis når jeg kommer til jobb.
En god del tissatreng.
 
Last edited by a moderator:
24.10.2018
Kvalm i dag også på morgen. Vondt i magen ut på ettermiddagen.
 
Last edited by a moderator:
25.10.2018
Kvalm på morgen. Trøttere og trøttere midt på dagen. som til slutt
gikk over til sikkelig hodepine. Trodde jeg skulle spy noen ganger.
Men hjalp med frisk og luft. Og når jeg kom hjem fra jobb.
 
Last edited by a moderator:
24.10.2018
Kvalm i morges også. Fikk gå tidelig fra jobb idag å avspassere litt. Fikk kjøpt mammasbukser.
Men syntes det var rart de hadde bare skinny jeans. Litt kvalm på vei til å hente dattern min.
Litt strekk i underlivet etter middag.
 
Last edited by a moderator:
25.10.2018
Sov 16,5 time i natt. Litt kvalm i bursdagen vi var idag. Men fikke et knekkebrød av svigemor som hjalp.
Siden litt i bilen hjem for veien var svingete. ellers grei form idag. litt trøtt på slutten av bursdagen.
 
Back
Topp