Veien til 1 barn. Inseminasjon neste.

Den JÆVLA HEKSA kom nok en gang. Dritt!! :( nu holder jeg en knapp på deg søta! Blir spennende å følge deg de neste dagene [emoji173]️[emoji173]️
KUTT UT!!! Det vil jeg nesten ikke tro på! Hu var ikke velkommen lenger, så hu skulle IKKE komme nå..!! Er du sikker på at det er den ordentlige heksa? Har du tatt noen ny g-test? Sender over en veldig lang klem❤️❤️
 
KUTT UT!!! Det vil jeg nesten ikke tro på! Hu var ikke velkommen lenger, så hu skulle IKKE komme nå..!! Er du sikker på at det er den ordentlige heksa? Har du tatt noen ny g-test? Sender over en veldig lang klem[emoji173]️[emoji173]️



Ja det er noe skikkelig DRITT!!! Negativ test i dag dessverre :( kan du ikke flytt til Bodø så tar vi oss vin hver gang heksa kommer?!

Stor klem tilbake!
 
Fuck...!! Blir det ivf i februar da? Jo, det er det jeg skulle gjort:p Kunne hatt det mye moro vi[emoji173]️

Ja, hadde ikke den ene medisinen vi trengte denne måneden, kommer ikke før uke 4 så vi får vente til neste syklus. Håper virkelig vi lykkes neste syklus for fy fader det er dyrt! Bare medisinene koster 8000,-!! Galskap!

Ja guri malla! Hadde vært gøy! Kordan går det med dæ?
 
Ja, hadde ikke den ene medisinen vi trengte denne måneden, kommer ikke før uke 4 så vi får vente til neste syklus. Håper virkelig vi lykkes neste syklus for fy fader det er dyrt! Bare medisinene koster 8000,-!! Galskap!

Ja guri malla! Hadde vært gøy! Kordan går det med dæ?
8000,-?!!:eek: Hvor mye koster hele prosessen? Ja, da hadde det vært mye bedre om det hadde gått neste gang! Tenker du å el-teste etter heksa har dratt?
Her går det fint:) Jeg har begynt å teste, og veldig spent på å følge denne syklusen, for å se om kroppen er igang etter sa.
 
8000,-?!!:eek: Hvor mye koster hele prosessen? Ja, da hadde det vært mye bedre om det hadde gått neste gang! Tenker du å el-teste etter heksa har dratt?
Her går det fint:) Jeg har begynt å teste, og veldig spent på å følge denne syklusen, for å se om kroppen er igang etter sa.


Ja det e GALEMATIAS!! resten koster 28.000 plus reise til trondheim og hotell [emoji30]

Nei gidder faktisk ikke det med den testinga. Blir bare så stressa av den at jeg tenker det blir best å la være men skjønner helt klart de som gjør det!

Synd vi ikke er sykroniserte! Da hadde det vært gøy!
 
Ja det e GALEMATIAS!! resten koster 28.000 plus reise til trondheim og hotell [emoji30]

Nei gidder faktisk ikke det med den testinga. Blir bare så stressa av den at jeg tenker det blir best å la være men skjønner helt klart de som gjør det!

Synd vi ikke er sykroniserte! Da hadde det vært gøy!
Fytti, skulle ikke vært lov!! Blir jo blakk bare av å prøve jo:eek:
Ja, skjønner! Jeg har tenkt som deg, men så ønsker sambis veldig at det skal klaffe, så da bestilte vi. Syntes det er mye styr, men samtidig var det litt artig også! Sier jeg nå, etter å ha tatt to tester :hilarious:
Ja, det er veldig kjedelig! Får håpe min syklus kan korte seg ned litt til, og kanskje din får drøye seg, så vipps- er vi der :p
 
Savner deg [emoji173]️ Hvordan har du det om dagen?


Hei søta! Har det ganske greit! Har bare vært en hektisk periode med mye nytt og spennende på jobbfronten. Blir prøverør neste mens (den 30:e). Håper inderlig at det går av seg selv denne måneden!

Endelig er du i dpo!! Gleder meg sånn til å følge med nå! Kordan går det med deg?
 
Hei søta! Har det ganske greit! Har bare vært en hektisk periode med mye nytt og spennende på jobbfronten. Blir prøverør neste mens (den 30:e). Håper inderlig at det går av seg selv denne måneden!

Endelig er du i dpo!! Gleder meg sånn til å følge med nå! Kordan går det med deg?
Er glad for at du titter innom her igjen!❤️
Så moro med nytt på jobb! Du har sikkert nevnt det tidligere, men hva jobber du med?
Ja, det gjør? Setter de da inn når du har el igjen, eller hvordan fungerer den prosessen? Håper iallefall at du slipper. Nå som vi er så synkroniserte, har jeg et håp om at det skal klaffe for oss ❤️
 
Hvordan går det i dpo-land?

Beklager at jeg har vært fraværende :) bare litt godt å få heile babyverden på avstand ei stund. 9 dpo og klarte selvsagt ikke holde meg!

Har vært helt usannsynlig trøtt de siste dagene. Klarer ikke holde øynene åpne når jeg kommer hjem og lurer nå på om det eeeendelig etter et år har klaffet??

Bildet er tatt etter 3 min og ikke filter :)

ImageUploadedByBV Forum1485423073.721011.jpg
 
Beklager at jeg har vært fraværende :) bare litt godt å få heile babyverden på avstand ei stund. 9 dpo og klarte selvsagt ikke holde meg!

Har vært helt usannsynlig trøtt de siste dagene. Klarer ikke holde øynene åpne når jeg kommer hjem og lurer nå på om det eeeendelig etter et år har klaffet??

Bildet er tatt etter 3 min og ikke filter :)

Vis vedlegget 216848

Oioi, ser strek godt der ja! Håpa det ikke e sånn Cb tullestrek!! :D
 
Beklager at jeg har vært fraværende :) bare litt godt å få heile babyverden på avstand ei stund. 9 dpo og klarte selvsagt ikke holde meg!

Har vært helt usannsynlig trøtt de siste dagene. Klarer ikke holde øynene åpne når jeg kommer hjem og lurer nå på om det eeeendelig etter et år har klaffet??

Bildet er tatt etter 3 min og ikke filter :)

Vis vedlegget 216848
Imponerende at du klarte til 9DPO syntes jeg:p Jeg ser blå og fin strek!!❤️ Og nå sender jeg veeeldig mange strenge beskjeder til den livmora om at hun skal gripe hardt om den spira der!!
Når blir neste test?
 
Imponerende at du klarte til 9DPO syntes jeg:p Jeg ser blå og fin strek!![emoji173]️ Og nå sender jeg veeeldig mange strenge beskjeder til den livmora om at hun skal gripe hardt om den spira der!!
Når blir neste test?


Haha din fortjeneste at jeg klarte det! :) har selvsagt ingen sabla tester igjen så bestilte nye i dag. Håper de kommer på lørdag. Hvis ikke får samboer dra å handle på lørdags formiddag :)

Ååå tenk om vi eendelig har klart det! :) :) :)
 
Back
Topp