Veien mot nr 3 ❤️

AnnaNym

Andre møte med forumet
Kjenner det hadde vært godt å ha ett sted å dokumentere tanker og følelser rundt et eventuelt forsøk på nr 3.

So here it goes...

Jeg er 34 år, har samboer og 2 flotte barn.
Veien til nr 2 var lang. Ikke i form av prøving, men tanker frem og tilbake. Bekymringer om kapasitet og økonomi, om vi "orket" en babyperiode til og etterhvert om aldersforskjellen ble "feil".
Til syvende og siste ble ønsket om å kunne gi barnet vårt et søsken det argumentet som veide tyngst. Og vi har ikke angret en dag.
Mini er bare helt fantastisk. Hjertet bobler over. Og båndet mellom søsknene er så vakkert å se.

Så fra å gå til å være usikker på 2, opplever jeg et voksende ønske om 3.

Men først må en del på plass. For det første må syklusen komme tilbake etter covid vaksinene.Må også sikre meg en fast stilling for å stabilisere økonomien. Helst ønsker jeg at vi får flyttet til en mer romslig og moderne bolig også. Selv om vi trives godt her kjenner vi mer og mer på at vi "trenger" mer plass.
 
Syklusen har enda ikke stabilisert seg etter 2 doser Pfizer. Og jeg kjenner at det bekymrer meg. Trodde aldri jeg skulle høre meg selv si at jeg ønsker at mensen snart kom, men nå ønsker jeg virkelig det! Har kun hatt den 1 gang i løpet av de 3 siste månedene! Hva skjer med kroppen?
 
Da var endelig mensen kommet tilbake! Dog en del kraftigere blødninger og smerter enn det som tidligere har vært normalt.
Satser på en stabil syklus fremover i 2022!

Nå trenger jeg "bare" en jobb, har søkt flere stillinger jeg er mer enn kvalifisert for men opplever å bli forbigått i intervjuprossesene. Dette til tross for at jeg har opplevd god kjemi under intervjuer, gode tilbakemeldinger etc.
Sitter med en ekkel følelse av at jeg rett og slett ikke blir ansatt pga jeg har en liten hjemme på under ett år....
 
Back
Topp