Veien mot kjærlighetsbarnet

LiMoGe

Forelsket i forumet
Er midt i pp 16..og ifølge BV skal jeg ha EL i morgen[:)] Jeg bruker også LadyComp som registrerer EL ved hjelp av nøyaktig temperaturmåling.

I september skal jeg og mannen min på GU og samtale med dem om videre utredning, men håper så inderlig at jeg er gravid før den tid kommer[:)]

Gruer meg til mandag for da skal jeg på sykehuset og muligens opereres..i desember fant jeg nemlig en kul ved keisersnitt-arret mitt. Kulen var da på størrelse med en ert. I mai var jeg på nytt hos legen, og kulen hadde fremdeles ikke forandret seg, men den siste måneden har den vokst så mye at den nesten er på størrelse med et egg[&:] Og i tillegg verker det i den.. Huff..jeg synes dette er skikkelig skummelt..tenk om det er noe farlig..en kreftsvulst eller noe slikt[:(] Da må jeg kanskje fjerne en eggleder.. Tankene surrer konstant i hodet om hva dette kan være.. Håper det "bare" er arrvev eller en cyste, men man vet jo aldri..
 
Var på sykehuset i dag for å få sjekket ut kulen, men legen gjorde ikke annet enn å klemme på den og henvise meg videre til UL..[&:] Så nå må jeg vente kanskje 2 uker til før jeg blir klokere på hva kulen er...
 
Uansett..Hadde EL igår og vi har hatt sex annenhver dag og igår kveld. Ikveld blir det ikke noe kosing ettersom mannen er på jobb, men kanskje i morgen tidlig når han kommer hjem[;)]
 
Håper på positiv test denne PP, men tror ikke det blir det ettersom vi har hatt mindre sex denne PP enn i tidligere PP. (Men håper jo alltid)[:)]
 
I dag ringte de fra sykehuset, og jeg får komme allerede i morgen klokka 18.30[:D]
 
Back
Topp