Et hjemmelaget mirakelsøsken er på vei❤️

Gratulerer så mye med en skjønn gutt❤️
 
Sååå nydelig god gutt:Heartred gratulerer igjen såå mye! Godt at alt gikk bra og han han kom seg trygt ut til dere:Heartblue
 
Gratulerer så mye med vakre, lille Henrik ❤❤❤
 
For en fødsel! Shit, så utrolig sterk du har vært!!! Og nå er han endelig her❤️ Gratulerer så utrolig mye med den nyyyydelig gutten! Nyt, nyt, nyt!!
 
Gratulerer!! Han er nydelig ❤️ Velkommen til mammagjengen, det er den beste på jord.
 
Tusen takk for alle gratulasjoner[emoji173]️[emoji173]️ å bli mamma er utrolig overveldende![emoji173]️ lite tid til forum, men kommer til å skrive noen i dagboka mi på terminforumet på oktober 2018![emoji5] ligger på åpen[emoji5]
 
Last edited:
Åh gratulerer så mye med den herlige kjekkasen!! :) Så herlig :love7 Håper formen din er ok og at dere får nytet den magiske tiden sammen som familie:love7
 
Åh gratulerer så mye med den herlige kjekkasen!! :) Så herlig :love7 Håper formen din er ok og at dere får nytet den magiske tiden sammen som familie:love7

Takk[emoji173]️
 
Gratulerer så mye med lillegutt, og for en fødselshistorie! Du er tøff!
 
Gratulerer så mye
 
Vis vedlegget 285689 Heisann☺️
Lenge siden jeg har oppdatert denne dagboka!

På denne tiden ifjor ventet jeg på TR! Vi skulle starte opp med ny runde med stimulering og uttak! Jeg hadde tatt AB-kur på senhøsten, jeg tok scratching og prednisolon var i boks! Vi var så sykt spente på om 2018 kom til å bli vårt år, etter helvetesåret 2017 med 5 innsett og ingen baby! Nå sitter vi her et år senere med en baby som blir 11 uker på fredag❤️ For en lykke!! Det å bli mamma og endelig lykkes etter en lang prosess er egentlig vanskelig å beskrive! For etter det ene negative forsøket etter det andre så mister man troen litt og litt! Men det er så inderlig verdt det når man sitter med en liten bylt i armene, og som etterhvert gir deg de fineste smil og den godeste latteren❤️ Vi har hatt en litt trøblete start, men en fødselsopplevelse som ble ganske så tøff, ammeproblemer, brystbetennelse, enormt mye skriking, sopp+++ men nå har vi fått hjelp av kiropraktor, og endelig går ting såå mye bedre og vi kan endelig bare nyte❤️

Jeg tenker på alle dere her inne, for jeg føler meg mer hjemme her enn på termingruppen! Jeg håper så inderlig at dere lykkes alle sammen!❤️Ikke gi opp, for plutselig sitter spiren! Behold alltid håpet, og la heller troen gå litt opp og ned!

Og så legger jeg ved et bilde av min lille prins, han heier på dere alle sammen❤️ Vennligst ikke quote bildet☺️
 

Vedlegg

  • 23D157C9-9E6D-4AEE-B0E1-07CB9672DBDE.jpeg
    23D157C9-9E6D-4AEE-B0E1-07CB9672DBDE.jpeg
    175,6 KB · Visninger: 95
Last edited:
Så herlig oppdatering. :Heartred Og nydelige gutten din. :Heartred
 
Ååå, for en utrolig koselig oppdatering!! Og såå fin liten baby dere har laget ❤️ Skulle bare mangle at han ble så fin så mye tid og energi som er brukt på å bli mamma til han :D Håper det går oppover for dere fremover nå ❤️
 
Back
Topp