Veien mot en lillebror/søster

Fru M

Betatt av forumet
Hei :) slenger meg med her med en dagbok. Er godt å få skrevet ned tanker og føleser. Litt om meg og min historie.
Er 26 år og har prøvd nå på en lillebror eller lillesøster siden sommeren 2016. Er samboer med kjæresten som jeg har hatt nå i 8 år. Har en sønn sammen på snart 5 år som ble til helt naturlig, og nå er ønske stort om en til. Trodde det skulle bli lett det, men den gang ei.

Fikk tid hos gyn juni 2017. Alt fint hos meg, men nedsatt sæd hos mannen. Ble henvist videre til Haugesund for ICSI. Fikk time til forsamtale i slutten av november. På timen ble det bestemt kort protokoll med oppstart med progynova 8 januar. I dag er det siste dag med progyno før sprøytestart i morgen. Skal da ha Bemfola 125 ie i 8 dager, og i tillegg orgalutran fra stim dag 5. Skal inn til UL 25 jan, som blir veldig spennende. Reservert uttak i uke 5. Så nå krysser vi fingrene.

Vet vi er veldig heldig som har en sønn fra før, men ønsket etter en søster/bror er stor. Spesielt når han maser etter baby selv, og vi ikke kan gi ham det.

Vil ønske alle sammen lykke til på deres ferd. Er glad for å ha en plass der andre er i samme situasjon. :)❤️
 
Lykke til på ferden! Det er en utrolig spennende tid. Vi var i Haugesund og er superfornøyd med behandlingen vi fikk der :happy: gleder meg til å følge deg.:)
 
Tusen takk❤️ er også veldig fornøyd med Haugesund så langt :) hvor er du i prosessen?
Så bra!
Vi er kommet i mål, for denne gang. Lille er 5 uker allerede. :Heartbigred
Klaffet på første IVF for oss, så føler vi var veldig heldige.

Men gleder meg til neste gang vi skal opp dit. Sendte avgårde brev ifht fødselen og bilder av lillegull for å takke de, det var gøy!:love7
 
Så bra!
Vi er kommet i mål, for denne gang. Lille er 5 uker allerede. :Heartbigred
Klaffet på første IVF for oss, så føler vi var veldig heldige.

Men gleder meg til neste gang vi skal opp dit. Sendte avgårde brev ifht fødselen og bilder av lillegull for å takke de, det var gøy!:love7
Så fantastisk, gratulerer så mye :) ❤️ nyt tiden
 
Masse lykke til[emoji173]️
 
Velkommen og lykke til på ferden! Vi ligger ganske likt, jeg hadde første kontroll i dag. Men på annen kant av landet. Vi har også en fra før og lengter veldig etter søsken.
 
Takk :) håper på det beste. Så gøy med så mange fra Haugesund da. Hvor er du i løypa? :)
Jeg har vært på karusellen en god stund nå dessverre. Akkurat nå venter jeg på oppstart av nytt forsøk :) Det blir mitt 4. ferskforsøk.
Hvordan synes du det har vært så langt?
 
Masse lykke til :Heartred
Gleder meg til å følge deg videre :)
 
Jeg har vært på karusellen en god stund nå dessverre. Akkurat nå venter jeg på oppstart av nytt forsøk :) Det blir mitt 4. ferskforsøk.
Hvordan synes du det har vært så langt?
Åå, okei. Håper det sitter nå da :)vært greit til nå. Snart ultralyd nå, så det er spennende. Men med min flaks må jeg vel gå enda lenger på medisiner. Håper på uttak i neste uke. Men vet ikke. Hvordan går det med deg ?? Når skal du inn ?
 
Tusen takk :) deg da ? Har du lykkes eller er du enda i forsøksprosessen ?:)
Er midt i forsøk. Eller dvs, ivf ble avbrutt pga kun 2 modne egg. Så det ble da endret til inseminering (AIH) i stedet i dag.
 
Åå, okei. Håper det sitter nå da :)vært greit til nå. Snart ultralyd nå, så det er spennende. Men med min flaks må jeg vel gå enda lenger på medisiner. Håper på uttak i neste uke. Men vet ikke. Hvordan går det med deg ?? Når skal du inn ?
Så bra du synes det har gått greit til nå :) Lykke til på ultralyd!
Det går fint med meg, kjedelig å vente, men sånn er det bare. Hehe :p Skal ikke ha forsøk igjen før i april.
 
Så bra du synes det har gått greit til nå :) Lykke til på ultralyd!
Det går fint med meg, kjedelig å vente, men sånn er det bare. Hehe :p Skal ikke ha forsøk igjen før i april.
Hehe ja den ventinga er verst! Hvorfor ikke forsøk før i april? Er det så lenge å vente på hvert forsøk ? Håpe tiden går fort :)
 
Back
Topp