Ser ut som det er litt ujevnt med fargestoffer i den, men helt klart positiv[emoji2] Ingen grunn til bekymring, tenker jeg[emoji2]
Klarer heldigvis tenke det samme
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser ut som det er litt ujevnt med fargestoffer i den, men helt klart positiv[emoji2] Ingen grunn til bekymring, tenker jeg[emoji2]
Kan jeg spørre hva du kan se på UL 6+5? Kan man se hjertet da, og om det er flere inni der? Vurderer privat jeg også, kun fordi jeg ikke klarer vente lengerNedtelling og kommende mål
Husker jeg lagde en slik oversikt sist (ikke at jeg nådde noen av målene men..), veldig greit å ha
Kommende mål:
- Komme over 4+3 hvor vi mistet sist
- Nå 5+0 og den kjemiske grensen
- Høre hjertet UL 6+5
- Uke 12 med sprellende baby i magen
- Forbli gravid til termin
Kontroller/ultralyder:
- Legetime neste mandag 4+3
- Ultralyd (privat først av ulike årsaker) 6+5
- Ny ultralyd i Porsgrunn rundt uke 8
- Jordmortime enten før jul (8 uker) eller rett etter jul (10 uker)
- Ny ultralyd rundt uke 11-12 kanskje og mulig ny igjen noen uker senere også
Kan jeg spørre hva du kan se på UL 6+5? Kan man se hjertet da, og om det er flere inni der? Vurderer privat jeg også, kun fordi jeg ikke klarer vente lenger
6dp5dt, 11 dpo og 3+4
Syns testen idag (BT stav) var så svak først. Men tok meg litt i nakken og tenkte for en gangs skyld ikke katastrofetanker. Den er sterkere enn den fra søndag (for den på søndag var veldig svak før den tørket) og dette er morgenurin, ikke ettermiddag som den forrige.
Men blir en test til før jeg reiser avgårde på jobb bare for å roe helt ned nervene som kan dukke opp plutselig
Vis vedlegget 236926
Streken er helt klart mye sterkere, det bare mangler litt av den
Kjipt med litt halvdårlig test/fargestoff, men vises jo godt at det er stigning allikevel. Og klart en må fyre av mange tester, særlig du som har måttet vente så lenge på å få teste igjen siden det ble avbrutt sist.
Må være en helt nydelig følelse å få slike streker!!!