Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Sykmelding er av og til nødvendig, dette løpet er tøft for kropp og sjel[emoji169] Håper denne runden får et positivt utfall [emoji169][emoji169]

Sykmelding er av og til nødvendig, dette løpet er tøft for kropp og sjel[emoji169] Håper denne runden får et positivt utfall [emoji169][emoji169]

Takk kjære deg :) Hvordan går det med deg? Langt i forsøket?

Blir mars på oss[emoji57][emoji4] Her er det antibiotikakur denne måneden [emoji4]

Ahh. Hadde dere sendt inn til Hellas, serum (?) het det kanskje? Håper mars gir klaff :)

Så fint at du fikk sykemelding. Håper du er såpass i form at du kan fylle dagene med hyggelige ting som kan gi deg energi og pågangsmot [emoji173]

Godt du ble sykemeldt! Greit å få litt ro rundt seg og...
Masse lykke til med dette forsøket [emoji173]️

Ahh. Hadde dere sendt inn til Hellas, serum (?) het det kanskje? Håper mars gir klaff :)
Jepp vi gjorde det[emoji4] Vi håper på mars nå, siste runde offentlig[emoji169][emoji172]

Godt å høre at du kan roe ned og bare fokusere på deg selv nå. Det er viktig oppi alt dette [emoji173]

CD 8

Kontrollen gikk fint så da blir det sprøyter imorgen :) Koselig gynekolog, men svært lei av å bytte hele tiden... Og alle er menn :P

Ellers har jeg og mannen 3-års jubileum idag. Det ble feiret med koselig middag og kos nå utover kvelden [emoji173]️

CD 8

Kontrollen gikk fint så da blir det sprøyter imorgen :) Koselig gynekolog, men svært lei av å bytte hele tiden... Og alle er menn [emoji14]

Ellers har jeg og mannen 3-års jubileum idag. Det ble feiret med koselig middag og kos nå utover kvelden [emoji173]️
Gratulerer med jubileum ♡

Gratulerer med jubileum ♡

Takk :) Skulle ønske jeg satt her med stor mage (spesielt nå som morsdag, en del termindatoer osv er i anmarsj), men får gjøre det beste ut av det og håpe på at en liten spire er født før neste jubileum ;)

Grattis med jubileum :) Og Hurra for sprøyter, da er du godt i gang!! Håper du slipper så lang stimulering denne gangen.

Takk :) Skulle ønske jeg satt her med stor mage (spesielt nå som morsdag, en del termindatoer osv er i anmarsj), men får gjøre det beste ut av det og håpe på at en liten spire er født før neste jubileum ;)
Da har du et mål for neste jubileum [emoji6]

Krysser fingrene for dere nå, har absolutt troa! [emoji4]

Gratulerer med jubileet! :)
Kanskje dere på fire års jubileet kan feire med en liten en på armen :)

Gratulerer med jubileum og hurra for sprøytestart i morgen :D

Dag 2 sprøyter

Sleit litt med sprøyten igår. Puregon er jo sånn penn og der er det ikke mulig å dosere 112,5 IE :P Så ble litt over og irritert mail sendt til klinikken... Ellers er formen den samme. Slapp, kvalm og utslitt av det minste.

Lite spennende egentlig fremover. Går vel i å ta medisinene (blir gal av den kl 8 ringeklokka angående synarela nå...), slappe av, skrive litt på skolearbeid, prøve få trent litt.. Ja, ta det piano. Og et par timer hos akupunkturen. Dessverre er hun bortreist fra neste onsdag og ut uke 8 (da trolig ved uttak), men det skulle ordne seg med en annen om uttak ble akkurat da (noe jeg forøvrig håper).

Back
Topp