veid babysen??

elispk

Elsker forumet
noen som har veid babyen i det siste?? Tok med med mathias på vekta i dag, 7,1 kg viste der..heh

Skal på kontroll med henne 6.7. Og hun blir 3 mnd 8.7. Så da får vi se hva vekten sier. Kjenner hun jar lagt på seg[:D]

Veide Sofie på tirsdag, da veide hun 5160g. Hun er 8 uker i morgen[:)][:)]

slanke en baby?? hvorfor det? en så liten baby kan no vel ikke bli får tjukk??jeg kommer no vertfall ikke til å slanke han mathias.. han spiser til han er mett! dermed basta=) ehhe..

Veide Theo i går vi, da var han 2mnd og 1dag, han veide 6800[:)] stor og fin baby!!

Frøya var 5545 på onsdag å hun er over 3 mnd[:D]
Tjalve var 10390 å er 15mnd

Emil Kristoffer skal ikke på ktr. før 3 mnd ktr 13 juli han, men på 2 mnd ktr var han litt over 5200 og 60 lang.

Veide han på vekta her idag 6200gram... Begynner jammen i meg å bli stor[:)]

Silje var på 3 mnd kontroll og da veide hun litt over 6  kg [:)]

Sofie veide 5,3 kg idag. Veide henne på tirsdag også, så på 3 dager har hun gått opp 140 gram... Ikke verst det[:)][:)]

veide angelica i dag på helsestasjonen da va hun 2665. hun e så liten alle spør om hun e nyfødt.. blir litt lei meg eg da[:(] for i morgen e jo hun 12 uker gammel..

Fredrik var på 3mnd kontroll og fikk vaksine på onsdag. Da var han 6950g og 64,9cm lang.
Han er født litt over tre uker for tidlig, så han har jammen tatt godt igjen, og er like stor som andre på hans alder. Flinke gutten sin det.
Han spiser kun morsmelk, og her er det rikelig!

Var på 3mnd kontroll med Oda på onsdag, da var ho 6800 gr og 62 cm. Lagt på seg 3600 gr siden ho var født 30.3. Er ei blid og rund prinsesse [:D] Matvett har ho (sikkert arva etter mora), og får kun morsmelk (og den har tydeligvis nok næring i seg)

Skal på 3 mnd kontroll 4.06. Men veide henne når hu var 10 uker da veide hun 5440 å var 57 cm[:D][:D]

Var på helsestasjonen og veide og målte Jacob i dag. Han var 6350 gr og 61 cm[:)] Han er 2 mnd og 3 uker...[;)]

veide trine på onsdag: 5710gram[:D]
Begynner å bli litt rultin[:)]

Back
Topp