Vegglampe til barnerommet

s_lady85

Elsker forumet
Har nå sett på alle nettsidene som finnes, ikea, bohus, skeidar, living, jysk osv.... svært så vanskelig det skulle være [&:]

Kunne tenkt meg en lyseblå bamse lampe eller no... iafall en lyseblå lampe egnet til babyrom... men nada [X(]

Forslag til plasser å se?

Aner ikke... Ser selv etter en taklampe med no bamsegreier, men det er jaggu ikke lett.. Jeg har tråla alt av nett og butikker! Dårlig utvalg vil jeg si ...

Skal se hvis jeg kommer over det du ser etter [:D] Leter som en gaal på nettet [8D]

Ja den var suuper søt.... men rosa og lilla fargene passer ikke så godt til baby-gutte-rom?![&:]

Joda den der funker til begge[:D] Du vet ikke om man kan bruke de runde vegglampene i taket vel ?? Hmmmm[:-]

ORIGINAL: Lottaa85

Joda den der funker til begge[:D] Du vet ikke om man kan bruke de runde vegglampene i taket vel ?? Hmmmm[:-]

Neeh... ikke på dette rommet da [8D] Men var veldig søt forde [;)] Ja det skulle vel gå?

ORIGINAL: s_lady85

ORIGINAL: Lottaa85

Neeh... ikke på dette rommet da [8D] Men var veldig søt forde [;)] Ja det skulle vel gå?

Aner ikke.. Skulle jo ikke tro at det var noe problem [:D]

ORIGINAL: november86

hva med denne?
var jo søt da [:D]

http://www.lampemagasinet.no/default.pl?showProduct=531&pageId=197

Ja så den, kjempe søt [:D] Eneste, ser den er i glass.... skal jo henge ikke så aaaaltfor langt vekke fra sengen... så tenk hvis han drar den ned og knuser... tenker ikke på lampen men på han.... Men er jo en stund til han kan reise seg og ev gjør det..... hmm...[;)]
men mye mulig det blir den :)

ORIGINAL: s_lady85

ORIGINAL: november86

hva med denne?
var jo søt da [:D]

http://www.lampemagasinet.no/default.pl?showProduct=531&pageId=197

Ja så den, kjempe søt [:D] Eneste, ser den er i glass.... skal jo henge ikke så aaaaltfor langt vekke fra sengen... så tenk hvis han drar den ned og knuser... tenker ikke på lampen men på han.... Men er jo en stund til han kan reise seg og ev gjør det..... hmm...[;)]
men mye mulig det blir den :)

fest ledningen godt, så han ikke får noe å dra i [:D]

Back
Topp