vegghengt toalett...

Hei1999

Glad i forumet
skal ha det på badet,me så er det ett problem,selve greia blir jo å stikke ut av veggen(hvis dere skjønner hva jeg mener?).. så jeg har tenkt på at vi kan jo bare bygge på veggen helt opp til taket,og eventuellt ha noen små hyller i den veggen hvis det går... så jeg lurer på om det er noen som har vært borti vegghyller over det vegghengte toalettet før?

har ikke vært borti der,men hadde helt sikkert blitt flott og stilig

tanta mi har det å de har bygd ut hele den veggen doen henger på å opp ca 1,20 m opp å har ting å tang stående til pynt på hylla[;)]

jeg pusset opp badet i den gamle leiligheten min, da måtte kassa gå litt ut av veggen. vi satte en søyle opp på begge sider og flisa la. også hadde jeg glass hyller inni, til toaletpapir, og andre ting. jeg hadde en downlight i øverst for å få maxlys gjennom glassplatene.. det ble veldig tøft

Vi har en hylle og det har jeg lys og to statuer. Dritfint synes vi [:D]

du kan ta den inni veggen, men ikke hjvis det blir mot en yttervegg....vi har bare bygget ut veggen sånn at den går i et..syns personlig det er finere...!

men går jo ann å forsette "hylla" hele veggen eller noe...men hjelper jo med noe oppe doen!!

dytter! vil og se bilde av hvordan det er med mer enn 1hylle over...
ORIGINAL: Littlå

Vil også sette inn vegghengt på våre toalett. Noen som har bilde av hvordan dere har laget det til med mer enn 1 hylle over?? Hadde vært knall tøfft tror jeg på gjestetoalette[:D]

Back
Topp