Vegghengt stellebord

Emmii

Andre møte med forumet
Er det noen som har dette eller planer om det? Badet vårt er så lite at mest sannsynlig blir det det, men så lurer jeg om det vil passe med en vanlig stellematte sånn i høyden, at det går å slå det opp uten at man må ta av stellematten. Har sett litt på Leander stellematte, men den er vel kanskje enda høyere enn en vanlig stellematte.
 
Jeg har vegghengt stellebord. Fikk med egen stellematte
Synes du selv det er praktisk med vegghengt stellebord sånn i daglig bruk? Tror jo selv at det er et bedre alternativ enn å måtte ha stellebord på et soverom uten vann tilgjengelig .
 
Vi har vegghengt stellebord, bruket det fortsatt på storebror på 1,5år og fungere veldig fint.
Lett å åpne og lukke det vi har fra Brio. Anbefales om badet et lite :)
 
Synes du selv det er praktisk med vegghengt stellebord sånn i daglig bruk? Tror jo selv at det er et bedre alternativ enn å måtte ha stellebord på et soverom uten vann tilgjengelig .

Ja det har fungert fint. Det mest negative er at mitt stellebord bare går opp til 1 år. Etter det har vi bare skiftet bleie på gulvet.
 
Ja det har fungert fint. Det mest negative er at mitt stellebord bare går opp til 1 år. Etter det har vi bare skiftet bleie på gulvet.
Når de er blitt såpass gamle synes jeg det er greit å stelle på gulvet uansett. Tryggest når de er begynt å bevege seg mye.:nailbiting:
 
Vi har hatt på soverommet uten vann frem til nå, gutten er nesten to. Har kjøpt vegghengt som skal opp før nestemann kommer... går til 15kg, så ca 1,5 år da.

syns ikke det var noe problem med vannet altså. Gikk bare og hentet nytt vann før hver bleie. Grunnen til at vi bytter, er at storebror skal få slippe å sove i bleiestanken til baby... + at det blir jo litt nattbleier osv i begynnelsen.
 
Back
Topp