Vegghengt stellebord

Spirelykke

Glad i forumet
Marsboerne2017
August 2018
noen som skal ha vegghengt stellebord? Har en stellekommode fra før som nå blir brukt til kommende storebror. Har dessverre ikke plass til denne på badet så vurderer å kjøpe vegghengt stellebord, men ser di fleste er bare max 15kg å kunne tenkt meg å brukt det til storebror og
 
Vi bygget et selv og hengte opp i forrige huset, for der var badet så lite at man måtte ut for å skifte mening... Forsterket hengslene med wire for at det skulle tåle mye vekt.
 
noen som skal ha vegghengt stellebord? Har en stellekommode fra før som nå blir brukt til kommende storebror. Har dessverre ikke plass til denne på badet så vurderer å kjøpe vegghengt stellebord, men ser di fleste er bare max 15kg å kunne tenkt meg å brukt det til storebror og
Jeg har et fra IKEA..usikker på om det selges enda.., flere år siden det ble brukt. Men er vel en stund til han blir 15kilo. Hadde gjort det. Elsker vårt da det er deilig å stå riktig vei med kroppen. Andre stellebord tar så stor plass på gulv .
 
noen som skal ha vegghengt stellebord? Har en stellekommode fra før som nå blir brukt til kommende storebror. Har dessverre ikke plass til denne på badet så vurderer å kjøpe vegghengt stellebord, men ser di fleste er bare max 15kg å kunne tenkt meg å brukt det til storebror og
Ja vi har bestemt oss for vegghengt, blir nok Bybo vegga i sort. Litt dyrt, men tåler mer, og matcher resten av interiøret på badet.
 
Back
Topp