Vegghengt stellebord

Tina-H

Forelsket i forumet
Er det noen som har erfaring/ har tenkt å skaffe et vegghengt stellebord? Vi har nemlig så lite bad, at det kan virke som om dette er eneste løsningen! Tenker da på om det blir veldig stygt når det tas ned igjen (har fliser på badet), og om det er greit å stelle oppå det? Ikke lett å være ferskis med baby ;)

svigerinnen min har d..er veldig greit..likt som å skifte på de andre..henger over toalettet deres..skal ta av den delen som en drar ned når ungene er bleie ferdig å ha d som hylle etterpå..kjempe greit..

Jeg har passet unger som har det, og det er virkelig kjempepraktisk! Bare å slå det ned og opp med en hånd, mens du holder ungen med den andre armen. Vi vurderte det selv. Har fliser på badet så var litt skeptisk (men etter å ha lest Vugges bidrag her, så kanskje det ikke er noe problem[:)]). Men vi har nå bestemt oss for kun stellematte. Vi skal bytte på å ha den oppå vaskemaskina på badet, og på en kommode inne på barnerommet. 

ja, veldig lurt å høre med fagperson! takk for tipset! :) godt å høre at det er noen gode erfaringer med et slikt! hvor har du kjøpt ditt da Vugge? Jeg har bare sett ganske store, og kjedelig at det tar all plass på badet! ønsker meg huuus :)

vi har akkurat skrudd det opp på lilledoen vår her i hovedetasjen.. Men har ikke fliser der så kan desverre ikke hjelpe deg.

Jeg har vegghengt stellebord. Kjempekjekt!!
Kjøpte på ikea for 2 år siden.[;)]

Jeg har hatt det til førstemann og det var helt perfekt!! kjøpte det som ikea har.
Nå har vi fått større bad etter at vi flyttet, så vi har kjøpt stellebord - og jeg saaaaaavner ikea bordet mitt!!
Så praktisk a gitt, med alle lommene og alt... sukk..

ORIGINAL: LilleKulaogFredrik

vi har det nå, Brio sitt vegghengt stellebord[:)]
Er MEGAFORNØYD med det, å steller faktisk Fredrik på det (var derfor jeg kjøpte det nå, for at det tåler vekt inntil 75 kilo å jeg klarer ikke ligge på huk eller bøye meg når jeg skal stelle han)
Det er plass til masse bleier i det, å andre stelleartikkler.
Å det tar liten plass når vi tar det opp[:D]

Glemte å si at det er 3 skruer som skal i veggen, så kan umulig bli så stygge merker

Åh,nå ble jeg selv i tvil om hva jeg/vi vil ha... Hadde egentlig bestemt meg for sammenleggbart stellebord,men kanskje jeg bør vurdere vegghengt igjen?? [8|][:)]
Dilemma igjen her,ja! [:D]

ja, jeg grubler også fælt nå! det ser veldig praktisk ut, og hvis man får tak i riktige skruer er det jo trygt og! :)

Jeg vil tro du vil trenge bor beregnet på fliser, og plugger/skruer så blir det så lett å henge opp atte.
Dyrt er det heller ikke, koster vel 10-20kr for borret, og kanskje 30-50 kr for skruene :) Bare dra på byggmakker el så hjelper de deg! :D Kjempe enkelt å henge opp når man har borremaskin.

høres perfekt ut! :) men har dere fliser på veggene dere har hengt det i?

ORIGINAL: LilleKulaogFredrik

ORIGINAL: teena

høres perfekt ut! :) men har dere fliser på veggene dere har hengt det i?

nei har ikke det, står vell i bruksannvisninga hvordan man monterer den  på fliser.
Mulig dere må borre dere igjennom å feste det i bjelkene på baksiden av flisene (noe som ikke er så vannskelig om man har borr) kanskje dere må bruke murplugger å, dere får høre med de som selger stellebordet om de vet.
Om jeg ikke tar feil så har ei venninne av meg det hengende på bad med fliser, å der var det vell ingen problem.
Vi er i allefall megafornøyd.

Takker for tips!
Var inne på brio sine sider å så på det... Det skal vi ha, og vi har lett lenge!! [:)]
Ikke nok med at det så veldig praktisk ut, men det er jo også ti ganger penere enn det på ikea...
Supert!![:D]

Back
Topp