Vegger i caffe latte fargen?

[ellaumbrella]

Forumet er livet
Noen som har det, som kan vise meg? En kompis har nemlig 10 liter stående jeg kan få, tenkte male stua.

ORIGINAL: ~Pink~

I linken min ang stua så har jeg det ;) På veggen ved soafen!

Var veldig mørke bilder, vanskelig og se[&:]

Jeg har caffe latte og er veldig fornøyd ![:D]

Her var det meningen å ta bilde av Sofaen, men veggen bak er vertfall Caffe Latte ![:)]'

Vi har caffè lattè i så og si hele huset og er kjempefornøyd med fargen. Fant noen bilder fra stua som jeg hadde i en tråd tidligere[8D]

Er den veldig lys lys brun, eller er det en hvit-nyanse? Litt vanskelig å se på bilder, kanskje.. Veggene våre er helt hvite nå, så litt forskjell blir det vel.

Jeg mener det er en varm hvit-farge. Hvertfall hos oss[8D]
Mulig den virker mer brun hvis den kombineres med brun-toner. Vi har sort og grått...

ORIGINAL: Entil

Jeg mener det er en varm hvit-farge. Hvertfall hos oss[8D]
Mulig den virker mer brun hvis den kombineres med brun-toner. Vi har sort og grått...

Okei[:)]

Jeg har caffe latte på stua, og er veldig fornøyd med det[:)]

Her ser du fargen sammen med peisen som er helt hvit. Jeg synes caffe latte er en lys lys beige farge.

Så fint det var hos alle andre da. Jeg har nettopp malt gangen i den fargen og det ble IKKE noe fint her hos meg [:'(]

(Er ikke helt ferdig å male som dere ser.. dørkarmer og gulv/taklister skal bli samme farge som døren.)

Så rart å se hvor forskjellig fargen er hos dere andre i forhold til hos oss[8|]

Tror nesten at fargen fanger opp fargene rundt seg i ganske stor grad...
Vi har den som sagt i hele huset (unntatt badene, vårt soverom og garderoben), og selv mot hvit kjøkken-innredning ser den lysere ut enn på de andre bildene her[8|]
Hadde jeg ikke vært så sikker på at det er caffè lattè vi har brukt hundrevis av liter av ville jeg sagt det ikke er samme farge[:-][8|]

ORIGINAL: Entil

Så rart å se hvor forskjellig fargen er hos dere andre i forhold til hos oss[8|]

Tror nesten at fargen fanger opp fargene rundt seg i ganske stor grad...

Ja det tror jeg og.. i ytterste gangen min er det mye rødt i fargen.. men i innergangen ser fargen litt mer gul ut. I yttergangen har jeg en lampe som er lilla/rød... så tror det er den som får fargen til å se litt rød ut på veggen.

vi har også caffe latte på omtrent hele huset og jeg er veldig fornøyd, men det var rart å se forskjellene ja! Her er den veeeldig lys, med litt lyyys brun nyanse i.

ORIGINAL: ellaumbrella

Er den veldig lys lys brun, eller er det en hvit-nyanse? Litt vanskelig å se på bilder, kanskje.. Veggene våre er helt hvite nå, så litt forskjell blir det vel.

Hos meg er den det, hakke bilder tilgjenlig akkurat nå men, jeg er veldig fornøyd[:)]

Vi blir å få caffe latte fra byggmakker...Hvis det har noe å si, haha :)

Vi har brukt Butinox[:)]

Back
Topp