Veggdekor/klistremerker

SunAndMoon

Glad i forumet
Februarhjertene 2025
Noen som har testet og vet om noen steder å kjøpe gode klistremerker til å sette på veggen til barnerommet? Som ikke detter ned etter 2 minutter eller en uke…
(Det finnes så mye fint på nett!)

Jeg tenker det som alternativ til en tapet og som er lettere å bytte ut i takt med barnets interesser.

Vårt kommende barnerom har en ruglende tapet av noe slag. Er dekoren helt avhengig av slett vegg?!

Noen som har testet og vet om noen steder å kjøpe gode klistremerker til å sette på veggen til barnerommet? Som ikke detter ned etter 2 minutter eller en uke…
(Det finnes så mye fint på nett!)

Jeg tenker det som alternativ til en tapet og som er lettere å bytte ut i takt med barnets interesser.

Vårt kommende barnerom har en ruglende tapet av noe slag. Er dekoren helt avhengig av slett vegg?!
Jeg har ikke kjøpt de enda, men har fra tidligere masse god erfaring med Linda’s dekor :Heartred
Tror kanskje det er enklere på slett tapet, men jeg er ingen ekspert så tør ikke uttale meg:bookworm:

Tidligere har jeg kjøpt masse wallstickers på eBay! De har alltid hatt veldig god heft, detter ikke ned eller løsner i hjørnene. Fra Temu har jeg ikke lik god erfaring. Dvs de sitter godt på, men de jeg har kjøpt har ødelagt veggen når vi har tatt de ned igjen (revet av maling og eller gips) :bored:. Det sitter på ruglete vegg, men blir ikke like fint da du vil få ‘luft’/hulrom mellom ruglene hvis du skjønner, så du får ikke klistret det helt flatt og inntil veggen. Men det går fint fordeom :)

Takk for tips! Sjekket ut Lindas dekor her om dagen og det stod «slett vegg».
Vet jo det er sånn generelt med stickers, men kunne jo hende det har skjedd noe nytt på markedet de siste 30 årene :woot:

Skal sjekke ut ebay og askeladden også!

Back
Topp