vegg-til-vegg tepper

• Trådstarter Trådstarter Persienna
  • Opprettet Opprettet
Nei:p syntes det er litt ekkelt:p

Vi har tenkt å ha det på vårt nye soverom:D Teppene som lages idag er noe annet enn på 70 og 80-tallet. Og det er vel mer astma blant barn og unge nå, uten vegg til veggtepper, enn det var da. Alt med måte. Men det kommer ikke inn i stua, det blir for upraktisk.

Nei. Er ikke så glad i tepper.

Nei. Har en astmatisk sønn

Nei fy!!

Huset vi bodde i før huset vi bor i nå, hadde vegg til vegg på alle rom unntatt kjøkken og bad :-P

Innmari upraktisk da vannet mitt gikk med eldste :-P

Og innmari upraktisk med barn med spysyken..

Var vegg til vegg på stua her vi bor nå, og på barnerommene da vi flyttet hit og... Og jeg har opplevd oppkast på vegg til veggteppe...

Barnerommene fikk laminat først, stua rev vi teppet på for litt over 2 år siden, og takk og pris for det!

Vi har tenkt å ha det på vårt nye soverom:D Teppene som lages idag er noe annet enn på 70 og 80-tallet. Og det er vel mer astma blant barn og unge nå, uten vegg til veggtepper, enn det var da. Alt med måte. Men det kommer ikke inn i stua, det blir for upraktisk.
Ikke så praktisk på soverommet heller med barn med omgangssyken :rolleyes:

De fraråder bruk av dette på soverom, da er det nesten bedre å ha det stua sier naaf :)

Jeg sover en natt på ett rom med vegg til vegg teppe å får astma anfall.
Jeg husker hvor fantastisk det var når min mor endelig fjernet teppet på rommet mitt, astmaen min forsvant omtrent :D

Det er ganske ekkelt. Men samtidig er ikke soverommet det verste, bare man er flink å støvsuge.

Jeg bodde i vertfamilie i England, og de hadde det i alle rom. Til og med på do! Det var ekkelt!

Nei, det vil jeg ikke ha! Pga astma og renslighet.

Nei, det var det her da vi flyttet inn og det er sååå mye stress med å rengjøre det :p

Vi hadde det da jeg var liten, og det er veldig vanlih å ha i England den dag i dag :o

Nei takk :p

Nei, mann med astma, han fjerner jo bare gulvteppene mine fra stua fordi han tror de er for støvete. Og har hørt utallige historier om hvordan han har reagert på teppegulv som barn, så det kommer vi ikke til å vurdere engang. Syns uansett ikke det er fint.

Back
Topp