Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vegetar? Altså ikke vegansk?
Vi spiser omelett med grønnsaker en gang i uka. Og jeg er veldig glad i falafel i pitabrød, men har rømme til. Og jeg lager en tomatgryte med kikerter som jeg noen ganger ikke har kylling i, da blir den vegansk![]()
Tar imot tips til veganske retter også.
Har du oppskrift på tomatgryten?
For meg føles et middagsmåltid uten kjøtt/fisk nesten meningsløst ut![]()
Grøt går bra, men ellers er det alltid noe som mangler. Skulle gjerne ha funnet noe som kunne ha erstattet kjøtt, så kom gjerne med forslag.
For meg føles et middagsmåltid uten kjøtt/fisk nesten meningsløst ut![]()
Grøt går bra, men ellers er det alltid noe som mangler. Skulle gjerne ha funnet noe som kunne ha erstattet kjøtt, så kom gjerne med forslag.
Samme her
Kjøtt er liksom HOVEDDELEN i middagen for meg.
Men det er jo f.eks noen som bruker bønner istedenfor kjøttdeig i taco og slikt..?mulig det funker. Aldri prøvd.
Jeg har prøvd å blande bønner og kjøttdeig, men jeg kjenner godt forskjellen![]()
Forskjell, ja. Det er det nok. Det ER jo ikke kjøttMen om man synes bønner er OK, kan det sikkert erstatte i blant. Brodern synes i alle fall det funka som en erstatning i wok
Men har jo aldri prøvd selv. Jeg er for glad i kjøtt.![]()
Vi prøver å spise Vegetarisk/vegansk minimum to ganger i uka.
Grøt, hjemmelaget supper, vegetarburger, vegetartaco, falaffel, salater og indisk inspirerte gryter er gjengangere![]()
Vi bruker å lage pastasalat, med masse avocado og fetaost oppi![]()
Hva bruker du som alternativ til kjøtt i taco?![]()