Vegetarianer?

Er sååå klar!

Desperate housewife!
Noen andre enn meg som nesten ikke klarer å spise kjøtt? Jeg er til vanlig veldig glad i kjøtt, men etter at jeg ble gravid er det helt ut... Det verste jeg kan tenke på er kylling. Kjenner at kvalmen kommer bare ved tanken!! Jeg var også slik i mitt forrige svangerskap. Noen son har det på samme måte?

Ikke helt sånn, kan godt spise litt kylling eller bittelitt kjøtt, men har fått veldig aversjon mot kjøttdeig! Og skinke.. og bacon.. Sambo ler av meg når jeg vil ha kun mais og ananas på min side av pizzaen.. :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Jeg har det litt på samme måten... dvs jeg syntes kjøtt fort blir mektig og så er jeg ikke så god på gjennomstekt biff.. elsker blodig biff... kylling er noe av det som går bedre.. det er litt "lettere" kjøtt... Kjøttdeig og sånt går å.. men generelt sliter jeg med all slags mat.. ingenting smaker..og finner jeg noe godt blir jeg mett etter bare littegrann...

Var sånn forrige gang - levde på grønnsaker og klarte ikke kjøtt. Nå har jeg ikke lyst på noenting, men "klarer" alt :)

Reint kjøtt som biff, kyllingfile og slikt klarer jeg meg kjøttdeig, karbonade og slikt klarer jeg lite av.. Merkelig det der for slik har jeg aldrig vert.

Back
Topp