I går, 6 dpo, kjente eg plutseleg noko som kunne minnast om eit "nålestikk" på høgre sida av livmorområdet. Litt svakt, men fortsatt lett merkbart. Litt pulserande på ein måte, med nokre minutters mellomrom mellom kvart stikk, før det plutseleg forsvant.
Utpå kvelden kjente eg ein litt smårar følelse, men den var så innmari svak at eg er usikker på om det faktisk var noko, eller om det var haude mitt som tulla med meg.
I går våkna eg av full blære rundt kl 07, ikkje så unormalt når eg har drukke kvelden før. Gikk på do, så opp igjen og la meg. Ca 3 timar seinare våkna eg på ny av full blære. Og det syns eg var litt merkeleg, sidan eg ikkje hadde drukke noko sidan dagen før.
I dag tidleg, 7 dpo, hadde eg fortsatt den smårare følelsen som eg hadde i går kveld. Fortsatt like svak, men tørr ikkje heilt stole på at det faktisk er noko.
Og etter jobb i dag, hadde eg ein del tjukk og kremet, melkekvit utflod i trusa (sorry detaljer!).
Så spørst om det ikkje ryker med ein test i morgon tidleg, når eg er 8 dpo. Er ørliten grann optimistisk, men...