Vegard

ORIGINAL: lille iskaffe

Masse klemmer til Jill, Martin og lillebroren til Vegar. Hvil i fred lille Vegar

Hvil i fred lille venn!!
Ord blir fattige i slike situasjoner..
Alle mine tanker går til din mamma, pappa og lille, uvitende Sondre!

Tente lys for deg i gårkveld kjære Vegard, og kommer til å gjøre i kveld også <3

Ufattlig trist. Sender alle mine tanker til familien.
Hvil i fred

Nei, nei, nei.[:(] Jeg har så vondt på deres vegne og jeg tenker på dere i denne grusomme tiden. Ord blir så fattige...[:(] Kondolerer.

ORIGINAL: namba

Nei, nei, nei.[:(] Jeg har så vondt på deres vegne og jeg tenker på dere i denne grusomme tiden. Ord blir så fattige...[:(] Kondolerer.

Sign [:(]

Etter å ha hørt dette i går kveld har jeg tenkt mye på Vegar og familien hans. Kan ikke forestille meg hva de går gjennom nå. Likevel kommer tårene her. For dette ble jeg virkelig lei meg av å høre [:(]

Sender mine tanker og klemmer til hele Vegar sin familie. Det er utrolig at slikt skal skje i denne verden.

Sterke, tøffe Vegar... [:(][:(] Så ufattelig trist! Har ikke ord, tårene renner. Tenker på mor Jill, far Martin, lillebror Sondre og alle andre som har mistet en kjær og tapper gutt...

Hvil i fred, Vegar, det fortjener du nå.

Det var fryktelig trist å høre.....
Hvil i fred lille Vegar....
Alle mine tanker går til familien!!

Masse klemmer til Jill, Martin og lillebroren til Vegar. Hvil i fred lille Vegar

Det er med tårene i øynene jeg skriver dette! Jeg hadde håpet så inderlig denne tøffe lille gutten skulle vinne kampen[:(][:(][:(] 

INGEN skulle måtte oppleve å miste barnet sitt!

Men igjen, vakre lillestore Vegar, du har vært så sterk å jeg håper å tror du nå har fått fred å kan hvile...

Tankene går til familien å dere har min dypeste medfølelese, kan ikke forestille meg hvordan dere har det nå. Har tent et lys for Vegar å har han i tankene mine

ORIGINAL: Angel76

Dette var utrolig trist å høre!!

Min dypeste medfølelse går til familen og venner[:(]

...men du har vært utrolig tøff, Vegar! Nå kan du slippe å sloss mer, slippe smerter og alt vondt!!

Sov godt, lille venn!!
Du blir aldri glemt....

[:(][:(] Hvil i fred lille engel <3

ORIGINAL: venter på nr2!

Hvil i fred lille vegar <3 Håper du har det bra nå!

ORIGINAL: Marie__

Uff dette var virkelig trist å høre[:(]
Tårene berre triller her,livet er jammen urettferig[:(]

Kondolerer så masse til Longing og familien...
Hvil i fred lille Vegard[:(]

Huff... forferdelig! [:(][:(]
Sender masse tanker til familie og venner!

[:(]

Uff dette er jo helt forferdelig trist. Mine tanker går til hele familien. Hvil i fred lille Vegard[:(]

ORIGINAL: tussi09

Back
Topp