Vegard

ORIGINAL: Annelise og Dennis

Helt uvirkelig [:(][:(] Har ingen ord nesten. Dette er en trist trist dag... [:(][:(][:(] Tenker på familie og venner!

Prøve å ordne en blomsterbukett e.l til begravelsen kanskje? [:(]

Helt klart!!

Så grusomt, det finnes egentlig ikke ord. Ble uvel og vondt i mage og hjertet da jeg leste dette. Huff, har tenkt på dem hele dagen i dag etter jeg leste om det i forrige tråd. Noe så forferdelig trist. Det må være det verste i hele verden å miste barnet sitt. Kondolerer til Longing med familien. Stor klem!

Hvil ifred lille Vegar![:(] Mange tanker til familien sender jeg herfra.

Sov godt!

ORIGINAL: Cathee

Dette var veldig trist å høre.. Lille gutten som skulle begynne på skolen og nettopp hadde blitt storebror [:(] Hvil ifred vakkre Vegar. Jeg skal tenne et lys for deg ikveld.

Som om jeg skulle sagt det selv [:(][:(]

ORIGINAL: lille iskaffe

Masse klemmer til Jill, Martin og lillebroren til Vegar. Hvil i fred lille Vegar

Uff dette var virkelig trist å høre[:(]
Tårene berre triller her,livet er jammen urettferig[:(]

Kondolerer så masse til Longing og familien...
Hvil i fred lille Vegard[:(]

ORIGINAL: TuttiFrua

Så grusomt, det finnes egentlig ikke ord. Ble uvel og vondt i mage og hjertet da jeg leste dette. Huff, har tenkt på dem hele dagen i dag etter jeg leste om det i forrige tråd. Noe så forferdelig trist. Det må være det verste i hele verden å miste barnet sitt. Kondolerer til Longing med familien. Stor klem!

sign!

leste litt igår på facebook. Men at det gikk så fort nå- helt forferdelig. Det finnes ikke ord!

Masse klemmer til Jill, Martin og lillebroren til Vegar. Hvil i fred lille Vegar

Sign! [:(][:(][:(]

Uff,det var ikke sånn dette skulle ende [:(] Han har vært så sterk og modig og tøff den lille gutten...Den altfor lille gutten som hadde så mye igjen å oppleve..Kan ikke se for meg hvordan dette er for de nærmeste,men vil sende de en god klem og si at jeg er utrolig imponert over styrken de har hatt gjennom denne tiden!!De har gitt den gode,lille gutten sin så mye glede og trygghet i denne tiden og håper at de etterhvert kan kose seg med lillebror og minnene om Vegar...

Mange klemmer og tanker til familien! [:(] Hvil i fred lille Vegard [:(]

ORIGINAL: T H E A

Mange klemmer og tanker til familien! [:(] Hvil i fred lille Vegard [:(]

ORIGINAL: ninner

huff... Dette var virkelig trist å lese. Sitter gråtkvalt, vet ikke hva jeg skal si. Hvil i fred kjære lille Vegard.[:(]

Så utrolig trist å lese:( det så jo ut som om han skulle klare det en liten vending her.
Det er synd at kreft skal ramme så små. De skal jo egentli løpe rundt, ha det gøy og gjøre rampestreker..de burde ikke ligge på sykehuset med den forbanna kreften!:( Håper for guds skyld noen finner en kur snart. For de pårørende blir mange...

Til ettertanke:
Var på Free Spirit med Colin Fry i går, og han sa;
"There is no death, only change.."

RIP Vegard.
Kondolerer til familie, venner og andre pårørende.
Hold sammen i denne vanskelige tiden<3

[:(][:(][:(]

[:(][:(][:(][:(]

ORIGINAL: Fabrina

[:(] Jeg har ikke ord, har gått å tenk på de i hele dag og følte på kroppen at noe var skjedd...
Nå slipper han mer smerte og kan finne fred på den andre siden!
Hvil ifred kjære, søte, sterke Vegar! [:(][:(][:(]

[:(]

[:(][:(][:(][:(] Hvil i fred tapre Vegar..............[:(][:(][:(]
Mine tanker går til familien....

Dette var utrolig trist å høre!!

Min dypeste medfølelse går til familen og venner[:(]

...men du har vært utrolig tøff, Vegar! Nå kan du slippe å sloss mer, slippe smerter og alt vondt!!

Sov godt, lille venn!!
Du blir aldri glemt....

Back
Topp