veeldig sutrete

LilleMy86

Elsker forumet
hva gjør jeg når dagbarnet mitt er veldig sutrete. hun har leker, er mett og har nybleie, men står bare å holder i leken og små griner, ikke noe ordentlig gråting, men sutring før hun plutselig blir stille en liten stund, før hun begynner på igjen.
jeg aktiviserer henne masse, men skal man gjøre det hele tiden, blir ikke barna veldig lite selvstendig da? skal jeg bare la henne sutre, eller ta henne opp,(har prøvd og det er ikke noe hun vil)
hun er litt over 1 år..[:)]

tips mottas gjerne![:)]

ORIGINAL: bondekone

Er ikke bra å aktivisere de helle tiden riktig i det.
Har du passet på h*n lenge kan være savn av mamma/pappa og trenger trøst pga det

jepp, hun er ikke mammadalt i det hele tatt.[:)] ikke noe problem sånn, tror det er at hun kjeder seg og vil ha oppmerksomhet. men føler at det blir feil å stille opp på flekken bare fordi hun ikke vil aktivisere seg alene. [&:]

ORIGINAL: bondekone

da tror nok jeg at jeg hadde latt ho sutre litt,pleier det med guttungen her så han er flink til å leke selv nå,selv om selføgelig er veldig glad i når vi sitter å leker med ham

var akkurat det jeg tenkte og, men føler meg så slem her jeg sitter.. [&:] men det er bare sutring, ikke noe vondt eller redd gråt..[:)]

Back
Topp