Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg også! Forrige gang fikk jeg fra NAV og "tapte" feriepenger og fikk mindre, så denne gangen får jeg vanlig lønn fra jobbenGratulerer! Jeg venter fortsatt i spenning. Hvor lang ble behandlingstiden din til sammen? Jeg er og fra Bergensområdet, og håper på å få høre noe snart. Er garantert penger uansett, fordi jobben skal utbetale, og få tilbake fra NAV, men hadde likt å vite hva som skjer.
Gratulerer! Jeg venter fortsatt i spenning. Hvor lang ble behandlingstiden din til sammen? Jeg er og fra Bergensområdet, og håper på å få høre noe snart. Er garantert penger uansett, fordi jobben skal utbetale, og få tilbake fra NAV, men hadde likt å vite hva som skjer.
5 mnd er lenge å vente, men foreldrepenger bør være lettere sak e. AapJeg har ikke søkt enda. Skal på mandag. Håper ikke det tar så lang tid. Da jeg søkte om aap tok det 5 måneder før jeg fikk svar!
Jeg har ikke søkt enda. Skal på mandag. Håper ikke det tar så lang tid. Da jeg søkte om aap tok det 5 måneder før jeg fikk svar!
5 mnd er lenge å vente, men foreldrepenger bør være lettere sak e. Aap![]()