Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Neida, ikke stress tema[:)] bare har ikke fått gjort det ennå....skal se om jeg får til å mekke noe i kveld!!
Mååå jo ikke bruke bilder fra samme dag...ingen som arresterer noen fordi det ikke er tatt samme dagen lissom[8D] bare vise hvordan en dag pleier å være i heimen[:)] (sånn har jeg tenkt iallefall)
La akkurat ut tråd ang ukens bilde også...2 stk utenom meg som har lagt ut bilde[&:] så lurte på det samme..om det var veldig vanskelig tema[8|][8|]
Det var lurt! Trenger absolutt ikke være fra samme dag. Og alle har jo sikkert 1000 bilder av de små!
Skal prøve å få tatt oss et vårbilde også!!!! Temaet var supert. bare jeg som glemmer kameraet når jeg skal ut... Og så er det så travelt for tiden.. hehe
eg likte tema eg! skal prøve å få mekka sammen noe i kveld...for det ligger i planene mine. må bare knipse litt nye bilder først..så eg holder på..[:D]