Vedovn/ Peis

spiren2

Forumet er livet
Septemberlykke 2015
Mange som har det her ?? Hva gjør dere for å sikre peisen ??
Finnes det noen form sikring av peis?

Vi har sikret med lekegrinda. Heter vel multigrind eller noe...

De har noe på barnas hus, carpus hadde kjøpt. mulig d er ei sånn lekegrind som kan brukes som peis-sikring. du får høre med henne [:)]

ORIGINAL: Nirie83

De har noe på barnas hus, carpus hadde kjøpt. mulig d er ei sånn lekegrind som kan brukes som peis-sikring. du får høre med henne [:)]

Vi har en slik... Lekegrind som kan brukes som peisgrind! Men vi har ikke satt den forran peisen enda, men må få gjort det!
Nå har vi begynt å fyre, så da blir det nødvendig...

Vi har sikkert  med sånn gjerde som er til og ha rundt ovnen, husker ikke hva den heter[8|]

Vi har vedovn, men ingen sikring, lillemann holder seg på respektfull avstand ser det ut for.. Han krabber ikke nærmere enn at han kjenner varmen, da stopper han.. 

Vi har peis fengsel [8D] Eirik har heeele tiden vært så opptatt av den, at vi turte ikke å ha den uten når vi begynte å fyre. 

Jeg har satt alle kjøkken stolene foran nå, men føler meg ikke trygg! LI har null respekt for varmen [&:]

Sånn har vi gjort det..

Blir litt mindre plass i stuen. Men heller det enn at hun brenner seg. Den ovnen blir så sykt varm, noen ganger klarer ikke jeg å legge inn ved en gang.. Varmt jaaa..

ORIGINAL: dripdrop

Hvor mye koster sånn grind, Mrspink?? [8|]

De er ganske dyre. Vi betale 999 på barnas hus, men det var tilbud vet ikke om de har det lengre. Isåfall kostet det 1299,-

Jupp, var vel rundt 1000 kr vi betalte.. husker ikke helt. Men vi har jo brukt den som lekegrind frem til nå da. Så syns ikke akkurat det er dyrt.

Vi har samme grind som MrsPink. Fungerer veldig bra. Kan brukes som lekegrind og trappegrind også.

Vi har også den samme som Mrs Pink, fungerer kjempebra den!

Selv om barna er trygge så synes jeg d er svindyrt! de tjener rått de som selger babyutstyr, for vi vil jo ha d beste til våre barn. såklart.

Vi skulle egentlig hatt en grind, for han er veldig opptatt av ovnen når det er fyr det. Alt som er ulovlig er selvfølgelig kjempegøy, han bare gliser og ler når vi prøver å være strenge mot han[8D]

Back
Topp