Ok, får vente til tirsdag da. Skal du gå på morgenen da for å få svar samme dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke på mitt legekontor. Der får man svar samme dag ved test før kl11 og neste dag ved prøver etter kl 11.
♥ Termin 1 juli 2014 ♥
Taster på appen![]()
SA 7 juli 2013
Har time 9.45. Er sønnen min som har time, men skal høre om jeg kan få måle.Ok, får vente til tirsdag da. Skal du gå på morgenen da for å få svar samme dag?
Har time 9.45. Er sønnen min som har time, men skal høre om jeg kan få måle.
♥ Termin 1 juli 2014 ♥
Taster på appen
SA 7 juli 2013
Skulle jo ukke teste mer men klarre ikke la være
Ser ut som hcg enderlig begynner å stige. Tok jo en cb digital på onsdag som var positiv. Har tatt flere billigstrimler i dagene etter men streken har vært såpass svak at man måtte vri og vende litt på testen for å se streken så begynte veldig å tru på kjemisk.
Men dagens test 4+0 har en klar og tydelig strek som man ser uten å myseKanskje dette går bra
♥ Termin 1 juli 2014 ♥
Taster på appen![]()
SA 7 juli 2013
Anbefaler clear blue digital men ukeindikator. Da kan du ta en ny 1 uke etter for å se at hcg stiger.
Men dine tester er jo alle klare positive. Ser streken godt på alle testene![]()
Mine tester var enda svakere.
Vis vedlegget 35953 denne f.eks
Men her er dagens test
Vis vedlegget 35954
♥ Termin 1 juli 2014 ♥
Taster på appen![]()
SA 7 juli 2013
Hehe, jeg tenker nemlig at jeg så gjerne vil være gravid at jeg bare innbiller meg det jeg serI tillegg er symptomene så få at jeg tenker at jeg først tror på det når jeg blir kvalm og dårlig
Er redd for å få masse forhåpninger om spiren min ikke klarer å finne seg godt til rette - men det er ingenting jeg ønsker mer enn at den skl klare det
Ja, ser streken din godt på den nedersteGodt tegn på at nivåene av HCG har steget hos deg i det minste da
![]()
Men tok du både test med ClearBlue m ukesindikator og steinen i dag, siden du visste at det var fire uker?![]()
Har jo desember 2014 baby banner på nicketHei,
Hvordan gikk det med deg? Googlet meg fram til en gammel tråd her. Jeg er nemlig i samme situasjon som du var den gangen, og er litt nysgjerrig på hvordan det gikk. Ble det baby på deg?![]()
Ble ikke baby ut av de testene nei. De var positive i mange uker. Var inn og ut av sykehuset og tok ultralyder og blodprøver flere ganger i uken fram til slutten av desember (over 2mndr) med økende hcg i blodprøver men ingen synlig svangerskap på ultralyd. 25 desember kom en blødning og hcg begynte synke. Hadde ny kjemisk igjen i januar, før desemberspiren satt til termin i mars 2014.Hei,
Hvordan gikk det med deg? Googlet meg fram til en gammel tråd her. Jeg er nemlig i samme situasjon som du var den gangen, og er litt nysgjerrig på hvordan det gikk. Ble det baby på deg?![]()