Ved kjemisk graviditet

Ok, får vente til tirsdag da. Skal du gå på morgenen da for å få svar samme dag?

Ikke på mitt legekontor. Der får man svar samme dag ved test før kl11 og neste dag ved prøver etter kl 11.

♥ Termin 1 juli 2014 ♥
Taster på appen :)
SA 7 juli 2013

Herlighet, jeg var hos Drammen Private Sykehus - så heldig du er! Kan kanskje ha noe med at det er helg å gjøre, for om jeg tok testen sent i går og får svar tirs/ons så er det jo snakk om tre viredager :-)

Ok, får vente til tirsdag da. Skal du gå på morgenen da for å få svar samme dag?
Har time 9.45. Er sønnen min som har time, men skal høre om jeg kan få måle.

♥ Termin 1 juli 2014 ♥
SA 7 juli 2013

Har time 9.45. Er sønnen min som har time, men skal høre om jeg kan få måle.

♥ Termin 1 juli 2014 ♥
SA 7 juli 2013

Ok, men det får du sikkert. Da venter jeg spent på oppdatering på tirsdag.

Lykke til hos legen :-) Venter spent på oppdatering :-)

Skulle jo ukke teste mer men klarre ikke la være :p
Ser ut som hcg enderlig begynner å stige. Tok jo en cb digital på onsdag som var positiv. Har tatt flere billigstrimler i dagene etter men streken har vært såpass svak at man måtte vri og vende litt på testen for å se streken så begynte veldig å tru på kjemisk.
Men dagens test 4+0 har en klar og tydelig strek som man ser uten å myse :) Kanskje dette går bra :D

♥ Termin 1 juli 2014 ♥
SA 7 juli 2013

Skulle jo ukke teste mer men klarre ikke la være :p
Ser ut som hcg enderlig begynner å stige. Tok jo en cb digital på onsdag som var positiv. Har tatt flere billigstrimler i dagene etter men streken har vært såpass svak at man måtte vri og vende litt på testen for å se streken så begynte veldig å tru på kjemisk.
Men dagens test 4+0 har en klar og tydelig strek som man ser uten å myse :) Kanskje dette går bra :D

♥ Termin 1 juli 2014 ♥
SA 7 juli 2013

Så fantastisk :-) Din historie er VELDIG lik min egen. Hadde også SA i Juli, og for tre dager siden fikk jeg et svakt utslag på en sånn billigstrimmel, samme skjedde i går og bestemte meg da for ikke å teste på en stund, klarte ikke la hver i dag, testet med to nye og fikk enda flere svake streker. Det eneste som var annerledes var at de svake strekene ble veldig tydelig når jeg så på de etter tiden (15min ca), vet ikke om jeg skal se på det som et positivt tegn men :-) Jeg må også få tatt en digital, tenker å gjøre det til uken :-)

Den nederste er fra torsdag, så er nummer to og tre fra i går og de to øverste fra i dag (dette er bilder innenfor tiden) :-) hvilken digital test anbefaler du?

ImageUploadedByBV Forum1382170538.855539.jpg

Anbefaler clear blue digital men ukeindikator. Da kan du ta en ny 1 uke etter for å se at hcg stiger.
Men dine tester er jo alle klare positive. Ser streken godt på alle testene :)
Mine tester var enda svakere.
1382170893748.jpg
denne f.eks

Men her er dagens test
1382170941206.jpg

♥ Termin 1 juli 2014 ♥
SA 7 juli 2013

Anbefaler clear blue digital men ukeindikator. Da kan du ta en ny 1 uke etter for å se at hcg stiger.
Men dine tester er jo alle klare positive. Ser streken godt på alle testene :)
Mine tester var enda svakere.
Vis vedlegget 35953 denne f.eks

Men her er dagens test
Vis vedlegget 35954

♥ Termin 1 juli 2014 ♥
SA 7 juli 2013

Hehe, jeg tenker nemlig at jeg så gjerne vil være gravid at jeg bare innbiller meg det jeg ser :-) I tillegg er symptomene så få at jeg tenker at jeg først tror på det når jeg blir kvalm og dårlig :-) Er redd for å få masse forhåpninger om spiren min ikke klarer å finne seg godt til rette - men det er ingenting jeg ønsker mer enn at den skl klare det :-)

Ja, ser streken din godt på den nederste :-) Godt tegn på at nivåene av HCG har steget hos deg i det minste da :-)

Men tok du både test med ClearBlue m ukesindikator og steinen i dag, siden du visste at det var fire uker? :-)

Hehe, jeg tenker nemlig at jeg så gjerne vil være gravid at jeg bare innbiller meg det jeg ser :-) I tillegg er symptomene så få at jeg tenker at jeg først tror på det når jeg blir kvalm og dårlig :-) Er redd for å få masse forhåpninger om spiren min ikke klarer å finne seg godt til rette - men det er ingenting jeg ønsker mer enn at den skl klare det :-)

Ja, ser streken din godt på den nederste :-) Godt tegn på at nivåene av HCG har steget hos deg i det minste da :-)

Men tok du både test med ClearBlue m ukesindikator og steinen i dag, siden du visste at det var fire uker? :-)

Nei har ikke tatt med ukeindikator siden onsdag. Tirsdag sto det ikke gravid og onsdag sto det gravid 1-2 så hcg økte hvertfall da.
Vet jo ikke sikkert at jeg er 4 uker men det er det legen kommer til å regne fra basert på første dag i siste mens.

♥ Termin 1 juli 2014 ♥
SA 7 juli 2013

Hei,
Hvordan gikk det med deg? Googlet meg fram til en gammel tråd her. Jeg er nemlig i samme situasjon som du var den gangen, og er litt nysgjerrig på hvordan det gikk. Ble det baby på deg? :)

Hei,
Hvordan gikk det med deg? Googlet meg fram til en gammel tråd her. Jeg er nemlig i samme situasjon som du var den gangen, og er litt nysgjerrig på hvordan det gikk. Ble det baby på deg? :)
Ble ikke baby ut av de testene nei. De var positive i mange uker. Var inn og ut av sykehuset og tok ultralyder og blodprøver flere ganger i uken fram til slutten av desember (over 2mndr) med økende hcg i blodprøver men ingen synlig svangerskap på ultralyd. 25 desember kom en blødning og hcg begynte synke. Hadde ny kjemisk igjen i januar, før desemberspiren satt til termin i mars 2014.

Back
Topp