Ved kjemisk graviditet

FruUndercover

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Novemberbarna 19
Julegavene 2019
Produserer man nok hcg da for at det slår ut på cb digital?
Fikk positiv cb digital og ganske sterk positiv på billigstav igår. Idag tok jeg en ny test, en strimmel fra billigtester men syns den er altfor svak til at jeg er 14dpo. Også mye svakere enn staven fra igår. Kan det være kjemisk?
1382002060871.jpg

Ser såvidt at det er en strek det så spørs om dere ser den?!
♥ Termin 1 juli 2014 ♥
Taster på appen :)
SA 7 juli 2013

Jeg fikk gravid på digital og tydelig pluss på cb. De er desverre mer sensitive enn det som står på pakken. Målte hcg på morgenen(den var kun 9mlu) og fikk tydelig kryss på cb på ettermiddagen. Billigstrimlene ble aldri ordentlig sterke og tanta kom etter noen dager.

Dette var kanskje ikke noe oppløftende svar..men det trenger absolutt ikke bli sånn for deg fordet. Ta en test om noen dager..er det på nedgang burde den bli negativ da. Lykke til og håper du får sterkere testee

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Fikk positiv cb digital og ganske sterk positiv på billigstav igår. Idag tok jeg en ny test, en strimmel fra billigtester men syns den er altfor svak til at jeg er 14dpo. Også mye svakere enn staven fra igår. Kan det være kjemisk?
Vis vedlegget 35610

♥ Termin 1 juli 2014 ♥
SA 7 juli 2013
Jeg tror de billigtesten er litt varierende resultat, mine blir ikke særlig sterk enda heller..
Men cb+ testene ble sterkere med to dagers mellomrom:) Å jeg har vært til legen med urinprøve for å få bekreftet graviditeten..
Så jeg stoler ikke helt på billigstrimlene, å anbefaler deg å prøve noen andre tester;)

Det regnes egentlig som kjemisk om man mister før uke 5, så da kan du jo egentlig få utslag på alle tester før det blir borte igjen. Jeg ville ikke stolt på at billigstrimlene viser deg en korrekt forskjell i hcg!!! De kan vise sterkere og svakere streker om hverandre. Vent noen dager og test på nytt med en digital, burde bli raskt borte fra blodet om det bare var kjemisk. Krysser fingrene for at du er gravid! :)

Det regnes egentlig som kjemisk om man mister før uke 5, så da kan du jo egentlig få utslag på alle tester før det blir borte igjen. Jeg ville ikke stolt på at billigstrimlene viser deg en korrekt forskjell i hcg!!! De kan vise sterkere og svakere streker om hverandre. Vent noen dager og test på nytt med en digital, burde bli raskt borte fra blodet om det bare var kjemisk. Krysser fingrene for at du er gravid! :)
Skal til legen men ene gutten min på tirsdag. Blir da å spørre i samme slengen om jeg kan få måle hcg med blodprøver med tanke på min store statistikk på sa. Mye mulig han og henviser meg til ul.

♥ Termin 1 juli 2014 ♥
SA 7 juli 2013

Skal til legen men ene gutten min på tirsdag. Blir da å spørre i samme slengen om jeg kan få måle hcg med blodprøver med tanke på min store statistikk på sa. Mye mulig han og henviser meg til ul.

♥ Termin 1 juli 2014 ♥
SA 7 juli 2013

Hørtes veldig lurt ut. Du får ikke lov til å ha kjemisk nå. Sender over masse gode tanker og positiv energi så lille spire gror seg stor og sterk!

Begynner tru mer og mer på kjemisk her :( tok en a1 test etter å ha holdt meg i 3 timer men den var helt blendahvit.. ikke en skygge engang :( Det burde det blitt nå 14 dpo... :( :(

♥ Termin 1 juli 2014 ♥
SA 7 juli 2013

Kanskje dumt spørsmål, men hva er egentlig kjemisk graviditet?

At egget streifet borti, men ikke festet seg, en supertidlig abort på en måte. Før uke 5 betyr før ikm egentlig. (4+0 til 4+6 er uke 5)

Kanskje dumt spørsmål, men hva er egentlig kjemisk graviditet?

Befruktet egg som gir hcg, men som ikke får til å feste seg i livmor. Oftest fordi celleklumpen ikke utvikler seg som den skal, men det kan av og til være fordi livmor ikke er næringsrik nok. Man regner egentlig med at nesten 50 % av svangerskap ender opp så tidlig at det "bare" blir mensen eller at mensen er et par dager forsinket. Mange vil ikke oppdage en kjemisk graviditet fordi de ikke tester så tidlig.

Edit: Jeg ser nå at Sara også har svart. Så da får du bare ha dette som en tilføyelse. :p

Vent til i morgen tidlig med å ta flere tester, så vet du ganske klart svaret! Da jeg var 14 dpo viste digital positiv på morgen urin, men andre tester hvor det skulle være to streker, viste bare en! Dagen etterpå tok jeg en ny digital på morgenurin, og der sto det gravid :-)

Jeg tenker på AKKURAT det samme som deg, har tatt en del billigtester/strimler og frem til i dag morges har ALLE vært helt blendahvite. Er usikker på den fra i dag, og om den ser positiv ut eller om jeg innbiller meg streken? Er som deg veldig redd for om det kan være en kjemisk abort - kommer definitivt til å teste på nytt i morgen. Kjenner litt små stikking, og er sliten i korsryggen, men ømheten i brystene forsvant plutselig :-(
ImageUploadedByBV Forum1382043833.087931.jpg

Jeg tenker på AKKURAT det samme som deg, har tatt en del billigtester/strimler og frem til i dag morges har ALLE vært helt blendahvite. Er usikker på den fra i dag, og om den ser positiv ut eller om jeg innbiller meg streken? Er som deg veldig redd for om det kan være en kjemisk abort - kommer definitivt til å teste på nytt i morgen. Kjenner litt små stikking, og er sliten i korsryggen, men ømheten i brystene forsvant plutselig :-(Vis vedlegget 35730

Men det høres jo bare ut som det har vært for tidlig for å teste frem til i dag? Kjemisk så er det jo motsatt. Du har fått positive og så får du negativ. Du må vel heller håpe at du får sterkere og sterkere strek de neste dagene? :) Det er jo det de fleste får når de har fått en svak strek. Lykke til. De som tester daglig vil jo starte med en svak strek ved vanlig graviditet, fordi hcg øker fra dag til dag.

Ja, jeg tok to nye tester i dag og de ble ganske like som den i går :-) På bildet er den nederste den jeg tok i går og de to øverste fra i dag :-) Streken er ikke veldig tydelig, men det er jo en antydning til noe rosa tror jeg? :-) Skal kjøpe en digitaltest til uken :-)

ImageUploadedByBV Forum1382082142.740050.jpg

Vis vedlegget 35610

♥ Termin 1 juli 2014 ♥
SA 7 juli 2013

Hva har skjedd i dag??? Noe nytt? Vil virkelig ikke at du skal ha kjemisk.

Denne er fra igår kveld
1382086341682.jpg

Har ikke testa idag og blir ikke teste mer. Skal til legen tirsdag og få målt hcg med blodprøver.
Men blør ingenting, er kvalm og det stikker og river som det skal så prøver tenke positivt. Har jo positive tester og ingenting som tyder på at noe er galt annet enn at testene ikke er knallsterke.
Kanskje egget har ligget litt i dvale og at jeg ikke er så langt så jeg trur :)

♥ Termin 1 juli 2014 ♥
SA 7 juli 2013

Denne er fra igår kveld
Vis vedlegget 35798

Har ikke testa idag og blir ikke teste mer. Skal til legen tirsdag og få målt hcg med blodprøver.
Men blør ingenting, er kvalm og det stikker og river som det skal så prøver tenke positivt. Har jo positive tester og ingenting som tyder på at noe er galt annet enn at testene ikke er knallsterke.
Kanskje egget har ligget litt i dvale og at jeg ikke er så langt så jeg trur :)

♥ Termin 1 juli 2014 ♥
SA 7 juli 2013

Prøv med en digital test til uken :-) jeg tok blodprøver i går, men tar en hel uke å få svar på dem :-)

Prøv med en digital test til uken :-) jeg tok blodprøver i går, men tar en hel uke å få svar på dem :-)
Ikke på mitt legekontor. Der får man svar samme dag ved test før kl11 og neste dag ved prøver etter kl 11.

♥ Termin 1 juli 2014 ♥
SA 7 juli 2013

Back
Topp